larsvinc Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Er alle stasjonene montert kontinuerlig eller bare når man setter i minnekort? Link: her! Misliker det første Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Jeg har to ulike multikortlesere, en ekstern Sandisk 12-i-1 og en internt i skriveren. På Sandisk'n så kommer den opp fast med 4 stasjoner, men har i XP's diskbehandling slått av de 3 jeg ikke bruker og setter f.eks B: på en av disse når jeg trenger det. Den som er i skriveren blir kun aktiv som en stasjon når skriveren er på og der er det første kortet jeg setter inn som bestemmer hvilken av slottene som er aktiv. Tar en eject på det aktive kortet og setter inn ett annet kort og da er det dette som er det aktive kortet. Dette er en løsning jeg liker når det gjelder stasjonsbokstaver. Finner dessverre ikke noe info om hvordan og evnt. hvor mange stasjoner denne eMagic leseren tar. Lenke til kommentar
Arcus Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Hos meg tar denne 4 stasjoner Compact Flash I/II SmartMedia Memory Stick MMC/SD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå