hmz Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Hei! Leste for litt siden her innpå en link da en snakka om at du kunne laste ned demoer til spill til Xbox 360. Men noen her som vet hvor? Er det bare å gå innpå Windows Media Connect og så gå videre eller noe slikt? Eller bare jeg som har misforstått heeeelt nå? BTW : må vel ha sånn Xbox Live eller noe? Mvh hmz Endret 18. april 2006 av hmz Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Hei! Leste for litt siden her innpå en link da en snakka om at du kunne laste ned demoer til spill til Xbox 360. Men noen her som vet hvor? Er det bare å gå innpå Windows Media Connect og så gå videre eller noe slikt? Eller bare jeg som har misforstått heeeelt nå? BTW : må vel ha sånn Xbox Live eller noe? Mvh hmz 5942999[/snapback] Skaff deg Xbox Live Silver! Helt gratis og du kan laste Demoer og trailere via Marketplace! Lenke til kommentar
hmz Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Hei! Leste for litt siden her innpå en link da en snakka om at du kunne laste ned demoer til spill til Xbox 360. Men noen her som vet hvor? Er det bare å gå innpå Windows Media Connect og så gå videre eller noe slikt? Eller bare jeg som har misforstått heeeelt nå? BTW : må vel ha sånn Xbox Live eller noe? Mvh hmz 5942999[/snapback] Skaff deg Xbox Live Silver! Helt gratis og du kan laste Demoer og trailere via Marketplace! 5943069[/snapback] Ok ... Er helt ny i dette jeg... Kjøper jeg Xbox Live Silver, eller lastes det ned? (via pc) Endret 18. april 2006 av hmz Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 plugg i 360 til internett... skru den på... gå til noe som heter ,markedplace. skjønner du ikke resten da så, kan du selge maskina. Lenke til kommentar
hmz Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 plugg i 360 til internett... skru den på... gå til noe som heter ,markedplace.skjønner du ikke resten da så, kan du selge maskina. 5944211[/snapback] hehe.. neida.. jeg må bare først få den i hus.. heh.. skal kjøpe meg en nå på torsdag, pga. mangel av penger. men finner nok utav det altså Lenke til kommentar
Heyward Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 når du kjøper maskina får du 1 gratis mnd med gold, silver er gratis. DEn største forskjellen mellom gold og silver er at du ikke kan spille live med silver.(så lenge du ikke setter usa som land i profilen) bare plugg inn internet du Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Meny-systemet som dukker opp når du kobler den til nettet er enkel og grei. Tror du vil skjønne det meste da. Det ligger også noen musikkvideoer der i HD. Etterhvert vil man kunne se filmer, kjøpe musikk og gud vet hva. Men det er en stund til ennå. Lenke til kommentar
hmz Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 ok ... jeg takker for svar.. takk takk Lenke til kommentar
spzh Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 DEn største forskjellen mellom gold og silver er at du ikke kan spille live med silver.(så lenge du ikke setter usa som land i profilen)5945472[/snapback] Går det an å spille med silver om jeg setter USA som land? Gratis? Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Meny-systemet som dukker opp når du kobler den til nettet er enkel og grei. Tror du vil skjønne det meste da. Det ligger også noen musikkvideoer der i HD. Etterhvert vil man kunne se filmer, kjøpe musikk og gud vet hva. Men det er en stund til ennå. 5946992[/snapback] Dette visste jeg ikke, det kan bli vel så deilig! Foreløpig synes jeg de musikkvideoene er litt tragiske, kan umulig være de mest attraktive musikkvideoene til målgruppen som 360 er laget for. Natashe Bedingfeild og sånn er ikke den men musikkvideoen jeg gidder å laste ned! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå