Gå til innhold

hva har skjedd med sata-150? funker sata II?

Anbefalte innlegg

som tittelen sier: hva har skjedd med sata-150? har hk gigabyte ga-k8nf-9 og den tar bare sata-150. jeg skal ha ny harddisk, men jeg finner nesten bare sata II. hvordan er det med alt det derre? kan jeg ha sata II på en som bare tar sata 150/I?

forklar helst litt enkelt.

edit: sry for litt kronglete forklaring/emne

Endret av pessimisten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Se signatur sier jeg bare ...

Bare for å ha det klart, ja du kan bruke en såkalt "SATA II"/"SATA 2"-disk på et "SATA II"/"SATA 2"-hovedkort/kontroller.

5943661[/snapback]

ja, men jeg har et HK som bare tar sata 1/I/150

og det derre med at det ikke finnes sata 2 osv....spiller liten rolle, vil bare vite om jeg kan ha sata 2 i et hk som tar sata 1 ;)

Lenke til kommentar

Bare for å ha det klart, ja du kan bruke en såkalt "SATA II"/"SATA 2"-disk på et "SATA II"/"SATA 2"-hovedkort/kontroller.

5943661[/snapback]

og det derre med at det ikke finnes sata 2 osv....spiller liten rolle, vil bare vite om jeg kan ha sata 2 i et hk som tar sata 1 ;)

5944828[/snapback]

harddiskene er sikkert kompatible til sata/150 og

Lenke til kommentar

5943661[/snapback]

5944828[/snapback]

Blæææ skrev feil. Skal stå "SATA I"/"SATA 1"-hovedkort/kontroller. Uannsett, poenget er at de ikke finnes og alt er kompatibelt med alt.

Lenke til kommentar

5943661[/snapback]

5944828[/snapback]

Blæææ skrev feil. Skal stå "SATA I"/"SATA 1"-hovedkort/kontroller. Uannsett, poenget er at de ikke finnes og alt er kompatibelt med alt.

5944921[/snapback]

ok....skjekt å vite :w00t:

da kan e bare kjøpe "Sata 2"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...