HKRoed Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Hei! Fikk trøbbel med min IBM Deskstar 40 GB forleden dag. Kontaktet Multicom og de ba meg sende den inn. Jeg spurte pent om jeg kunne få bytte til ett annet merke siden det er så mange problemer med disse IBM disken. Svaret var ja. Men må jeg evt betale noe for den nye disken? Jeg ba om en tilsvarende disk fra WD. Noen andre som har vært i samme situasjon? Lenke til kommentar
Laka Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Hvis det er tilsvarende samme prisen vil nok dette ikke være et stort problem. Du må nok bare snakke med Multicom, er ikke så veldig kjent med deres retur/bytte av vare etikk. Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 30. september 2002 Forfatter Del Skrevet 30. september 2002 Prisen på den disken har jo sunket en del på ett år. Glemte vel å skrive at disken er 1 år og noen dager gammel. Og at feilen med den var ødelagte sektorer. Forøvrig fikk jeg rettet opp disse og hentet ut de dataene jeg ville ha, men problemet er vel ikke løst alikevel? Lenke til kommentar
Laka Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Da settes vel saken i et helt annet lys. Men du skriver jo at Multicom ville ta disken din inn, slik at du kunne motta en ny, frisk disk. Hvis da, som sagt, prisen er nogenlunde den samme, ser jeg intet problem. Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 30. september 2002 Forfatter Del Skrevet 30. september 2002 Men hvilken pris går de utifra? Det jeg betalte for den, eller det den koster nå? Lenke til kommentar
Laka Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Et godt spørsmål. Men hvis det er slik at du har hatt den et år, ville jeg nok trur at de bare gir deg det de selger den for nå. Kan du ikke bare sende dem en mail? Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 30. september 2002 Forfatter Del Skrevet 30. september 2002 Jo, det er klart jeg kan. Lurte bare på om det var noen andre som hadde vært borte i samme situasjon med Multicom! Lenke til kommentar
Laka Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Regner med at Multicom kjører på samme salgs etikk som diverse andre nettbutikker. Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 3. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2002 Nå er en Western Digital 40GB på vei i posten. Får håpe jeg ikke får noen problemer med denne. Multicom anbefales for bra service!! Lenke til kommentar
Creature Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Eg fekk det samme svaret hos PCMAX, ja det går fint, men akk, etter 1-2 mnd ventetid fekk eg en ny ibm disk tilbake, ja ja så får eg en ny disk om ca. et år :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå