tbend Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Min 4Ghzer har stampa F@H siden jeg kjøpte den for et år siden Vært av MAX 1uke tilsammen Lenke til kommentar
DargarWhiteFang Skrevet 24. april 2006 Forfatter Del Skrevet 24. april 2006 Det viser på statistikken din også, Tbend! På tale om statistikk, for de som har følgt litt med, så har vi nå "halt innpå" et halvår allerede på MacAddicts eller hva de heter, bare i løpet av noen dager... Vi er nå 4.7 år fra å "suse" forbi dem! -Men det er forutsatt at vi holder konstant nivå, og vi er i en fase med STERK vekst, takket være alle oss som har vært medlemmer, og alle som nettopp har blitt medlemmer! Trend-kurva begynner å peke rett oppover nå, helt fantastisk! Lets keep it up folkens! Lag-Statistikken peker opp opp opp! Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Fikk en sånn 5000's WU her nå jeg og... Skvatt da det sto 82 dager igjen. Men etter litt ble det bare 20 timer... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Woohoo jeg fikk min første WU uploadet idag jeg. *flex* Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Hehe... Det endret seg her også... Den som skulle ta "sommerferie" skal være ferdig på onsdag eller så... må endre installasjonen på den maskina... kan ikke stå på 24/7... Laptopen skal også være ferdig en gang på onsdag.. så det kan bli en stor dag for meg.. mitt store comeback.. Når denne stasjonær pcn er ferdig med sin første wu vet jeg ikke... ingen estimat i console dingsen.. men 2x4600mhz hjelper litt... Lenke til kommentar
DargarWhiteFang Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Man kan få tids-estimat og god oversikt om man har flere maskiner på det lokale nettverket, ved å bruke programmet Electron Microscope III. Har ikke brukt det særlig mye, men innstallerte det nettopp igjen for å sjekke at jeg ikke lyver. Dette programmet kan gjøre ganske mye rart som jeg ikke har testa, men bl.a. så ser den i data-filene og estimerer hvor lang tid det er til en WU er ferdig. Den viser også ett bilde på molekylet som simulerest og man kan overvåke og administrere klienter over LAN, om jeg ikke tar helt feil. På meg virker interfacet litt merkelig og ikke særlig intuitivt, men det fungerer da på et vis. ...Ellers kan man også gå inn i FAHlog.txt filen og se på "time-stamp" hva klokka er, f.eks. på 10% og på 20%, så kan man beregne selv hvor lang tid 10% tar og gjøre matten selv. Endret 25. april 2006 av Dargar Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 iiiiha... min første wu på ganske lenge er levert... spratt plutselig opp 7 plasser på ranken... more to come... Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Nå fikk jeg en sånn treg en og... Ferdig en gang i 2024...! Får vente å se etter første framen er ferdig... Neida... 1 dag og 7 timer. Er det vanlig at alle WU'er tar ca like lang tid? ca 1,3 døgn? Endret 25. april 2006 av Knutgrus Lenke til kommentar
MRN Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Meldte meg inn jeg også nå. Min første WU er ferdig om 10 dager. Jeg var med på noe lignende for 3.5 år siden. UD.com/grid.org-greie. (United Devices,kanskje...) Jeg slutta når jeg hadde mest poeng i gruppa som jeg var med der. Ellers må jo hw.no være fornøyd med å være på top10 teams på Project Dolphin/Pulse(hw.no-tråd) Lenke til kommentar
Revox Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Hmh ser det går tregt nå ja. Så snart AM2 kommer så får jeg vel bite i det sure eplet og få meg en søt oc vennlig X2 av et eller annet slag. Eller kanskje et 4-veis opteron.. hmm Lenke til kommentar
DargarWhiteFang Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 Nå fikk jeg en sånn treg en og... Ferdig en gang i 2024...! Får vente å se etter første framen er ferdig... Neida... 1 dag og 7 timer. Er det vanlig at alle WU'er tar ca like lang tid? ca 1,3 døgn? 5989070[/snapback] Nei, dette kan nok variere veldig, noen går på under en dag, andre tar et par tre dager. Velkommen forresten! Meldte meg inn jeg også nå. Min første WU er ferdig om 10 dager. Jeg var med på noe lignende for 3.5 år siden. UD.com/grid.org-greie. (United Devices,kanskje...) Jeg slutta når jeg hadde mest poeng i gruppa som jeg var med der. Ellers må jo hw.no være fornøyd med å være på top10 teams på Project Dolphin/Pulse(hw.no-tråd) 5989110[/snapback] Heisann MRN! Fint å se deg med på laget! Visste dere att siden denne tråden startet, så har vi gått fra å tape plasseringer på alle punkter, faktisk begynt å hale innpå et annet lag igjen? For noen poster siden (noen dager), så observerte jeg at vi med den dagens gjennomstnittlige produksjon ville ta igjen Team MACAddicts innen 5 år og noen måneder, idag er vi faktisk "nede i" 2.3 år. Fortsetter vi som dette, så vil vi nok snart kunne begynne å gå forbi de nærmeste lagene! Så nå er det bare å håpe på ennda flere medlemmer, og håpe at alle dere nye holder koken og blir med på ett maraton og ikke bare ett par uker! Lenke til kommentar
Revox Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Trikset er å laste ned core og installere den på alle maskinene du kommer over som er jevnlig tilkoblet nett og står på store deler av dagen. Uvitende kamerater, foreldre, arbeidsplass, skole etc etc Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 sukk.. foldet en wu med feil team number.... Daz_is_Folding@home ha fått 241 poeng fra meg PS! ReVoX ta å sjekk at ikke du også folder feil.. fant deg også på dette laget!? http://fah-web.stanford.edu/cgi-bin/main.p...e&teamnum=37561 Lenke til kommentar
Revox Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 I helvett! Da er det ikke rart ting går treigt her. Og det er 8 timer til jeg får ordnet det.. Jobbehelvette Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Kjedelige greier.. Ikke bare bare å spille for det andre laget, eller hva det kalles.. hehe Lenke til kommentar
Peter Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Synes de burde poste link til denne på forsiden av hw.no, vil helt sikkert skaffe noen flere brukere, og muligens skape litt positiv omtale for hw.no i andre medier. Innstallert og kjører her. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 For å være helt ærlig synes jeg de burde skrevet en egen artikkel om det, som beskrev hva det er, hvordan det fungerer, og litt om hvorfor man burde gjøre dette. Linke artikkelen opp mot oppskriften i sticky-tråden også.. Hint, hint, hint.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 http://www.hardware.no/guider/nettverk/fol...r_muskler-/8637 en liten oppdatering av denne kanskje? Lenke til kommentar
DargarWhiteFang Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 ...vel, det far man jo ta pa egen kappe.. heter jo at man ikke kan innstalere pa maskiner uten tillatelse fra eieren. Med kompiser er det kanskje ikke sa hytt a fa tillatelse, men skoler er seige av en eller annen grunn? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 tja, etthvet program som ligger å sender informasjon som du ikke har kontroll på vil jo være en potensiell sikkerhetsrisiko, så jeg forstår godt at skoler og andre institusjoner ikke ser på folk som installerer det uten godkjenning med ett særlig blidt øye... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå