tore_v1 Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Hvorfor ikke det, MrLee? Ikke koblet i? Jeg går nesten konstant rundt og tenker på hvor jeg kan laste opp F@H på andre maskiner, men jeg har ikke tilgang på så veldig mange.. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Tror jeg skal snike meg inn i kjelleren på ntnu til høsten. Få supercomputeren til å jobbe litt for meg... Er kanskje ikke så mye prosessorkraft til overs. Står vel å regner konstant fra før... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Hvorfor ikke det, MrLee? Ikke koblet i? Jeg går nesten konstant rundt og tenker på hvor jeg kan laste opp F@H på andre maskiner, men jeg har ikke tilgang på så veldig mange.. 6131982[/snapback] nei...jeg har lekt med tanken på å strekke endel skøytekabler og legge ut switch, men jeg 'vet' at sjefen ikke hadde blitt blid da hehe... synd egentlig, det står nå ca 30 P4 2,8, 10 Dual Xeon 2,8 og X antall P4 2,4 maskiner i hylla Endret 19. mai 2006 av MrLee Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Du kan jo spørre sjefen da? Om du gjør dette utenfor arbeidstid så taper ikke han noe på det..? Verdt et forsøk i alle fall! Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Lov å spørre. Kanskje han syns det er en meget god ide å redde verden og gir deg lønnsforhøyelse? BTW: ikke gjør'e uten lov blir helt feil da liksom Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 hehe, jeg gav akkurat samme råd i den andre folding tråden neida, det er nok ikke gjørbart, de maskinene blir flyttet inn og ut så det holder. og firma har låst ned windowsinstallasjonen ganske kraftig i forhold til hva som er lov å installere. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Til å se om alt funker, kan dere bruke EM3, FahMon og ett nytt som eg tester ut nå. FAHMF, er en russer som har programmert det. Selv har eg foldet i snart 2 år. Flere maskiner kommer, venter på am2 og core2 duo. Har og auto restart på mine maskiner, da vet eg de folder 24/7. Lenke til kommentar
magnawox Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Ja så var det gjort, installert på 2 maskiner. Serveren og min hovedmaskin. de som står på 24-7. Kunne skrudd på alle 11 maskinene i huset, men tror kjerringa ville blitt sur når neste strømregning kommer. Men kan være enig med trådstarter, det er litt for mange innaktive i HW teamet. Inkludert undertegnede. Ligger nemlig på nesten samme plasering i rankingen nå, som da jeg sluttet sist gang i juni 2004! Men nå er det på an igjen Så kom an, alle med pc til rådighet. Start folding! Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Se, se! Vår 3. beste folder kikker innom en tur! (Kjetil Lura) Hvor mange maskiner har du til å folde for deg? Endret 19. mai 2006 av oddarne84 Lenke til kommentar
magnawox Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) He he. Lurer du på hvor mange maskiner/prosessorer den enkelte bruker. Kan du bare klikke på navnet til personen i denne linken: http://vspx27.stanford.edu/cgi-bin/main.py...e&teamnum=37651 Endret 20. mai 2006 av magnawox Lenke til kommentar
magnawox Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Slettet Endret 20. mai 2006 av magnawox Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Uups! Det var vist direkte til K.Lura, ikke meningen. Begynner og bli trøtt. Her er rette linken: http://vspx27.stanford.edu/cgi-bin/main.py...e&teamnum=37651 6137330[/snapback] Bruk knappen! Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Sliter litt med at konsoll versjonen driver å lager txt filer på 5GB stadig vekk. Den tar opp all diskplassen min. Går jeg inn å fjerner dem blir den sur og begynner arbeidet på nytt. 6046065[/snapback] Det har jeg opplevd også. fant ikke ut av problemet. Endte med at jeg kasta f@h ut av maskina, desverre. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Det er problem som forekommer på Console versjonen i sjeldne tilfeller. Installerte Text only versjon og problemet forsvant og ytelsen økte. Kjetil_lura må jo ha noen ganske hissige prosessorer. Jeg hadde på det meste samme antallet prosessorer jobbende på mitt beste (2 år sia) og produserte halvparten av det han hadde. Nå skal det nevnes at kun tre av de maskinene jeg hadde var spesiellt raske resten var bare småplukk her å der. Et par P4 maskiner og noe annet jall. Lenke til kommentar
zulo Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 medlem jeg også nå, er det riktig at det ikke er noe sted å registrere brukernavnet?bare å skrive inn i installasjonen av programmet? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 medlem jeg også nå, er det riktig at det ikke er noe sted å registrere brukernavnet?bare å skrive inn i installasjonen av programmet?Jepp Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Sliter litt med at konsoll versjonen driver å lager txt filer på 5GB stadig vekk. Den tar opp all diskplassen min. Går jeg inn å fjerner dem blir den sur og begynner arbeidet på nytt. 6046065[/snapback] Det har jeg opplevd også. fant ikke ut av problemet. Endte med at jeg kasta f@h ut av maskina, desverre. 6137488[/snapback] Det har ikke eg opplevd på noen av mine maskiner, så ble forbauset da eg leste om det her inne i går. Eg har 7 cpu'er, men på siden står det 6. Har skjekket loggene, mine maskiner folder som bare det. Må være hos standford problemet ligger? Til dere som opplever problemer med å connecting to standford servere: Hadde en del av det eg også i starten i juli, lot det bare kjøre og nå ser eg det kun når serveren(e) er nede. For å finne ut av det kan du gå inn på forumet til folding@home. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) Ja så var det gjort, installert på 2 maskiner. Serveren og min hovedmaskin. de som står på 24-7. Kunne skrudd på alle 11 maskinene i huset, men tror kjerringa ville blitt sur når neste strømregning kommer. Maskinene min bruker ca 620watt. Eg har ikke merket det på min strømrekning. Husk om vinteren trenger du ikke så mye strøm til ovnene dine. Men om sommeren blir det varmt gitt. Men kan være enig med trådstarter, det er litt for mange innaktive i HW teamet. Inkludert undertegnede. Ligger nemlig på nesten samme plasering i rankingen nå, som da jeg sluttet sist gang i juni 2004! Men nå er det på an igjen Så kom an, alle med pc til rådighet. Start folding! 6137179[/snapback] Samme her, i starten foldet ca 500, så gikk det bare nedover og nedover. Folder nummer 1 i hardware no hadde på det meste ca 30 maskiner og ca 2000 poeng i døgnet. Men eg ser også noen som er med enda da eg startet opp i juli 04. Edit: Hadde glemt ut hvordan eg quote Endret 20. mai 2006 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Har du noen linker til disse programmene Kjetil, ikke for at jeg ikke gidder og goggle, men slik at jeg får de versjonene du tenker på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå