Gå til innhold

FLAUT av HW.no forumet at vi ikke kan holde stand!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:dribble: Tenkte at mange ville være intressert i dette!

Bildet med mine stats

:love:

http://folding.extremeoverclocking.com/sigs/sigimage.php?un=aeinstein&t=37651

Det er en måte å vise sine egne og HW.nos sine stats hvor du, vil når du vil. :thumbup:

Her kan du lese mer om konfigureringen av farger, bakgrunnsbilder og flere ting.

Enkelt å legge på hjemmesida, i en skrytepost, IKKE i signatur(les retningslinjer) eller hvor du måtte ville ha det :D.

Håper det hjelper noen på enkelheten av å vise poengene deres! (Ikke mer Electron Microscope på meg nei ;) ... bortsett fra til "feilsøking da :p )

PS. Når jeg skulle post så ville ikke bildet legges i posten siden det er dynamisk :(

Lenke til kommentar

den enkle måten i linux er: last ned linux-console-versjonen, gjør den eksekverbar, kjør. ;)

Hvis du legger den til automatisk oppstart så pass på å sette rett arbediskatalog. Hvis ikke havner ting i hjemmekatalogen.

Lenke til kommentar

Det er veldig opp og ned hvilke maskiner som ruler og hvilke som suger på gitte WU's, men i det generelle så skal god pc gjøre det raskt.... Har du EM så du kan se points per day. Kanskje du har en WU med mange frames som tar lang tid.... slik at du får mange poeng pr dag likevel?

Lenke til kommentar

Jeg har selv installert på åtte maskiner, selv om det bare er den ene av disse som jobber effektivt. De andre står kun på når ungdomsklubben jeg jobber på er åpen. Den siste er den bærbare, så den er sjelden koblet på strømnettet.

Men, husk å spør om tillatelse før du installerer noe som helst. De fleste setter pris på det :)

blue--sky; Husk å kjør på begge kjerner, bare følg instruksene som ligger i begynnelsen av tråden.

Lenke til kommentar
Jeg har selv installert på åtte maskiner, selv om det bare er den ene av disse som jobber effektivt. De andre står kun på når ungdomsklubben jeg jobber på er åpen. Den siste er den bærbare, så den er sjelden koblet på strømnettet.

Men, husk å spør om tillatelse før du installerer noe som helst. De fleste setter pris på det :)

blue--sky; Husk å kjør på begge kjerner, bare følg instruksene som ligger i begynnelsen av tråden.

6127075[/snapback]

Da var begge kjernene mine satt i sving :D Lurer på om jeg skal legge det inn på lappisen også, men jeg tror den har mer en nok med og kjøre windows :whistle:

Endret av Blue--Sky
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...