Gå til innhold

tullete svar

sjantiok

Anbefalte innlegg

Jeg begyner og se meg ganske lei på alle idiot svar folk får på spørsmålene sine.

som f.eks: Bump. vet ikke. eru newbie elle spørre om no sånt. og mange liknende svar som ikke besvarer spørsmålet og ihvertfall ikke har noe med topicen.

Skjerp dere der ute det er mange som har relevante spørsmål som fortjener mer enn svar som: sjekk søketjenesten dust.

Har dere ikke svar på spørsmålet så hold kjeft. syns dere et spørsmål er dumt så hold kjeft.

ingen liker og høre hvor dumme de er for at de turde og komme med et spørmål de vil ha svar på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Quote:

sjantiok skrev (2002-09-30 16:39):

Jeg begyner og se meg ganske lei på alle idiot svar folk får på spørsmålene sine.

som f.eks: Bump. vet ikke. eru newbie elle spørre om no sånt. og mange liknende svar som ikke besvarer spørsmålet og ihvertfall ikke har noe med topicen.

Skjerp dere der ute det er mange som har relevante spørsmål som fortjener mer enn svar som: sjekk søketjenesten dust.

Har dere ikke svar på spørsmålet så hold kjeft. syns dere et spørsmål er dumt så hold kjeft.

ingen liker og høre hvor dumme de er for at de turde og komme med et spørmål de vil ha svar på.

Du har et poeng, Men det beste er å ikke bry deg om sånne svar. Eg prøver nå å hjelpe sånne som du sikter til, Mangen av spørsmålene er veldig enkle å finne ut av selv om du tenker litt. Men eg svarer på mangen på grunn av at så lenge eg syns det er kjekt kommer eg til å fortsette med det, Selv om spørsmålene er helt på jorde.
Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-30 18:44, skrev Kjetil Lura:

. Men eg svarer på mangen på grunn av at så lenge eg syns det er kjekt kommer eg til å fortsette med det, Selv om spørsmålene er helt på jorde.

Hvis det er en bonde som spør da, som nettopp ha fått pc er spørsmålene helt på jordet da også, eller kommer det an på om han dyrker korn produserer melk eller kjøtt ?

mvh nerd-light

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...