gobli Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Hei.. Jeg har et stort problem. Jeg får ikke installert et script som jeg har kjøpt. Dette skyldes fordi php filene på install fila og index fila er kryptert med ioncube. For å kunne installere scriptet så må enten Safe Mode være avslått eller man må få mulighet til å endre på php.ini fila. Web10.nu har safe mode on og gir ingen rettighter til å endre php.ini fila, ergo har jeg et stort problem med å få installert scriptet. Mitt spørsmål er: Noen som kjenner til en billig norsk web host som enten har safe mode off eller gir mulighet til å skrive i php.ini fila selv? ellers anbefaler jeg ikke noen å benytte seg av web10.nu da kundeservicen der er sinnsykt dårlig!! Dette er bare en anbefaling som bør følges. Lenke til kommentar
eivind_82 Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Noen som kjenner til en billig norsk web host som enten har safe mode off eller gir mulighet til å skrive i php.ini fila selv? Safe mode er av og php.ini kan endres hos Pro ISP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå