uranus Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Igår fikk jeg noe spyware greier som nå må ha ødelagt mye. Norton Security er helt ødelagt. Har lastet ned AVG og scanna både i vanlig og safemode, og den fant virus og "fiksa" dem. Internet Explorer har fått forandret utsende og ny startside og startsiden får jeg ikke endret. PCen er mye tregere, MSN bruker evigheter på å logge på og Gud vet bare hva annet som funker dårlig. Adaware har scanna og ikke funnet noe spyware, samt spysweeper og spybot. Jeg hadde fått spysheriff som er det som starta alt, men fulgte en manuell guide for fjerning og den er borte. Men i safemode har jeg et ikon nede ved "klokka" som blinker og kommer med meldinger om at jeg har fått virus og at jeg må trykke der for å fikse problemet. Det er spyware men er kun der i safemode. Hjelp! Vil ikke formatere. Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Høres ut som du må formatere gitt! Er jo ikke noe galt med det. Legg over bilder og ting som er viktige på en annen harddisk å formater ZayCon Lenke til kommentar
berxter Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) KJør igjennom disse flereogtjue punktene: http://www.wilderssecurity.com/showthread.php?t=50662 Istedet for pkt 13 laster du ned ccleaner (google) og kjører den. Tør vedde på at Spysheriff fortsatt er der med alt sitt vesen; alternativ fjerningsmåte her: http://www.bleepingcomputer.com/forums/How...-tx17258-0.html Litt ned på siden under Method 1 Instructions. Prøv likevel Wilders fulle metode. Legg så ut en HijackThislogg her. Bernt K Endret 18. april 2006 av berxter Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 hva er spysherrif? JEg har nettopp fått noen trojanere og plutselig: spysheriff is her to ruscue you!! Kjører norman virus kontroll og pc virker like kjapp som før. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Start en ny tråd på det åousky. Dette er uranus sin. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 Prøvde alle guider og metoder og enda var alt der i safemode, så jeg formaterte, selvom jeg VIRKELIG ikke ville gjøre det. Tapt en hel dag med jobb nå p.g.a dette. HATER de som lager trojanere og spyware og virus! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå