Speik Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Beklager litt dum tittel men fant ikke på noe bedre. Det har seg sånn at hvis jeg linker til en .wmv-fil i en webside, og når noen/jeg klikker på den, vil browseren begynne å bufre og spille den av i browseren. Mitt spørsmål er, hvordan forhindre dette, og få det slik at den åpner en sånn boks der du velger Åpne eller Lagre. Jeg vet det går ann å høyreklikke på linken og velge lagre mål som, men det vil jeg ikke gjøre. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Beklager litt dum tittel men fant ikke på noe bedre. Det har seg sånn at hvis jeg linker til en .wmv-fil i en webside, og når noen/jeg klikker på den, vil browseren begynne å bufre og spille den av i browseren. Mitt spørsmål er, hvordan forhindre dette, og få det slik at den åpner en sånn boks der du velger Åpne eller Lagre. Jeg vet det går ann å høyreklikke på linken og velge lagre mål som, men det vil jeg ikke gjøre. 5942480[/snapback] Så vidt jeg vet er det brukeren/nettleseren som bestemmer og ikke deg som webadmin. Lenke til kommentar
Nano- Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Hva med å komprimere filen til .rar eller .zip? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Jeg vet det går ann å høyreklikke på linken og velge lagre mål som, men det vil jeg ikke gjøre. 5942480[/snapback] Det er ikke hva du vil gjøre som er tingen det er hva du må gjøre Har aldri sett noen annen metode å gjøre dette på Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Du kan fikse dette lett på PHP <?php header('Content-type: video/x-ms-wmv'); header('Content-Disposition: attachment; filename="download.wmv"'); readfile('original.wmv'); ?> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå