Gå til innhold

Spillverket.no: Et eget spillforum for Warcraft-serien

Anbefalte innlegg

Hei. Det er en ting jeg har savnet i det siste, når jeg har lest på forumet. Det er et nytt og reservert spillforum (slik CS og WoW har) for Warcraft-serien. Grunnen til det er at jeg har blitt særdeles opptatt av spillet og vil gjerne diskutere forskjellige aspekter ved det (når jeg mener "det", tenker jeg på Warcraft III - som er det jeg spiller - men de to andre spillene i serien kan selvsagt inkluderes. Jeg har forsåelse for at grunnlaget for å ha et eget spillforum om Warcraft kanskje ikke er så bredt som for andre spill, men jeg synes likevel det er verdt å prøve i praksis.

Jeg ser frem til tilbakemeldinger på forslaget mitt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Om jeg husker riktig, hadde de et dedikert Warcraft-forum helt til WoW kom ut i Norge. Da byttet de navn på Warcraft-forumet og lot det bli dagens WoW-forum. Jeg tipper at de gjorde det fordi Warcraft-forumet ikke var aktivt nok.

Lenke til kommentar
Da jeg ikke har sett noen konstruktive innspill fra moderator antar jeg at det er uaktuelt med et eget Warcraft-forum.

Er det mulig å poste om f.eks. Warcraft 3 i WoW-forumet?

6041516[/snapback]

Vel, som han over sa så var det en gang en dedikert Warcraft-kategori. Denne var kanskje ikke så veldig aktiv og det var vel derfor de også gjorde den om til en ren WoW-kategori. Jeg tror ikke behovet for en dedikert Warcraft-kategori er der idag ettersom det ikke akkurat er de helt store diskusjonene om dette spillet.

Nå er det da heller ikke jeg som bestemmer noe av dette, men av erfaring er det veldig vanskelig å få admins til å opprette en ny spill-kategori. Det er mye arbeid innvolvert i å flytte eksisterende tråder over til den nye kategorien for ikke å snakke om å flytte de vek igjen den dagen det skullevære aktuelt.

Så jeg tror nok ikke at det vil skje. Men hvem vet? Forøvrig er det konge å spille custom games i Warcraft III: TFT! :w00t:

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...