dinosauren Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Når jeg slår på dataen slår en gammel versjon av MSN messenger seg på? Jeg bruker selv en av de nyere versjonene og den går bare på når jeg logger meg på, mens den gammle som lå på dataen fra før slår seg ofte på ved maskinstart. Hilse irritert msn bruker Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Prøv dette: Start meny -> Kontrollpanel -> Legg til og fjern programmer -> Legg til\fjern Windows komponenter. Der haker du vekk MSN og trykker neste til den er fullført. Meiner dette skal fungere. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) start>kjør skriv: msconfig trykk oppstart - fjern msmsgs det er windows messenger. har vært plaget av samme problem før Endret 18. april 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Den gamle versjonen trenger du strengt tatt ikke å ha installert lenger... Kopier dette inn i kjør under startmenyen og trykk ok. RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Er hos en venn atm, og han får mailen sin logget på via "NET-messenger" (windows messenger). Hakene for "tilatt win msgr å starte når windows startes opp" osv, er haket AV, men like vel så logger den på.. Merker ingenting, helt til noen snakker til meg... Funker da chills' forslag da? Eller må han bytte passord? Lenke til kommentar
dinosauren Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 Jeg gjorde det som chills sa og det fungerte supert. Har ikke vært plaget med den gamle msn`en og den nye versjonen fungerer feilfritt!! Takk skal du ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå