Joachim_F Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Another World er et av tidenes mest kritikerroste spill, og nå er det lansert i ny versjon. Les mer Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Var kult dette, men likte mer flashback, da det var litt enklere Husker introen til Another World (også kalt Out of this world) var så fet. var jo kongegrafikk i sin tid. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 noen som har runda det og kan anbefale det? Lenke til kommentar
arv Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Eg runda det ein gong i tida, både på Snes og PC, men det er mange år sidan. Det eg hugsar er at det var vanskeleg, men veldig bra. Med andre ord, verdt og sjekke ut. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Haha.. nå blir storebror glad! Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Var ganske vanskelig dette spillet, blir drept av de småe dyrene på bakken i starten! Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Husker så vidt noen disketter til Amiga som stod "Another World" på... Men hukommelsen kan spille meg et puss. Remakes er digg, slik som Resident Evil på Gamecube. Får vi en omtale mon tro? Lenke til kommentar
xstian Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Runda det for mange mange år siden. Fantastisk spill! Første spillet som ga meg en klump i halsen på slutten, tror jeg.. Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Ja, det var en slutt som gjorde meg litt bedrøvet. Fantastisk historie. Jeg har faktisk Another World på mobilen (Symbian), men har ikke kommet forbi første brett, vanskelig med kontrollene og hva man faktisk skal gjøre. Husker at spillet var ganske vanskelig til tider. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Du store, dette koste vi oss med på Amigaen hos en kamerat for evig mange år siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg