JrRRr76 Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Fant et større bilde av produktet her: iTTUSB Ellers absolutt et spennende produkt. Jeg har funnet en platespiller men har ennå ikke somlet meg til å koble den opp mot PC'en ennå. Men med et slikt produkt blir det jo enklere å å koble til.. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Tror jeg skal tipse min pappa om dette. Han har en type STOR vinylsammling av klassisk musikk =) 5944041[/snapback] Ja det kan være lurt, spesiellt når prisen ikke er så høy heller. Lenke til kommentar
friskies Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Heh, denne er nok ikke for dj`s nei, skal jo kobles til pc`en. Direct drive er et must for dj-bruk, belt drive er for tregt og unøyaktig og egner seg best til hifi-bruk i og med at vibrasjonene fra motoren ikke forplanter seg i reima. Men jeg tviler sterkt på at lydkvaliteten i pickup`en og a/d konverterne her er bra. Sannsynligvis helt forferdelig Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 ...vil det ikke være bedre med en ordentlig platespiller og, say, denne? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=113909&view=detailed Og en platespiller herfra? http://www.hifiklubben.com/NO/Produkter/St.../Platespillere/ Lenke til kommentar
dib Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 beltedrevne... huff a meg har dårlig erfaring med slikt! Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Steike - dette var tøft. Det eneste som stopper meg fra å kjøpe er at den er beltedrevet - no good for mixing. Lenke til kommentar
Thrillseeker Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 går det ann å koble denne til en vanlig forsterker, eller kun USB? på tide å bytte ut min gamle platespiller Lenke til kommentar
Scienide Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Det går an å koble denne til en vanlig forsterker. This turntable also has line level output for connecting to any home stereo with CD or auxiliary (AUX) inputs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå