Ascubal Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 For en stund siden klikka Oblivion, og jeg måtte bruke ctrl+alt+delete for å komme meg ut av spillet.. Det stoppa helt opp.. Neste gang jeg loader, så har characteren min mista Nord Frost Imunity, Gray Prince Treninga og Night Mother Blessing, de finnes ikke lengre.. Er det noen måte å få tilbake dette på? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 sikker på at du ikke bare glemte å save? Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 Den treninga og alt det andre fikk jeg for mange lvl siden, rundt lvl 3 og lvl 7 mener jeg at jeg fikk de treningene, og nå er jeg på lvl 19, merka først idag at de var borte, har ingen saves med samme figuren som fremdeles har de abilitiene.. Men jeg har huska å lagra alltid, hver gang etter en quest så saver jeg.. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Gå inn i installasjonsmappen, finn filen LevelUpData_1.txt og last den opp her, så skal jeg se litt på den. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 Gå inn i installasjonsmappen, finn filen LevelUpData_1.txt og last den opp her, så skal jeg se litt på den. 5942466[/snapback] Her er den, tusen takk for at du orker å se på det LevelUpData_1.txt Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Det virker som om du har mistet dem på level 19 i hvert fall, såvidt jeg kan se hadde du både Nord Frost Immunity, Night Mother's Blessing og Gray Prince's Training da du nådde level 19. Har du prøvd å laste en savegame fra tidligere på level 19, eller rett før du nådde level 19? Endret 18. april 2006 av MiSP Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 Jeg pleier og operere med 2 savegames og saver på den ene et par ganger, før jeg hopper over og saver på den andre igjen, som en slags forsikring tilfelle noe går galt, i mitt tilfelle så oppdaga jeg feilen først etter at jeg hadde tatt save-runden så har ingen fristende saves før feilen skjedde Jeg har en backup lagra på pc'n et annet sted, men der er jeg på lvl 11 og har omtrent ikke gjort noen quests så den frister lite.. Er det noen måte å skaffe tilbake de abilitiene? Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 Bah, så meg nødt til å starte på nytt igjen med en annen figur, ble en Dark Elf som satser på Destruction og Blade.. Men så klikka Oblivion Jeg svømte gjennom en vegg, ja gjennom en vegg faktisk.. Svømte rundt i "vannet" i market district da jeg skulle litt opp athletics skill, lagra først, og gikk ut, loada etterpå og figuren svømte rett ut gjennom veggen og var under byen ellernoe, så uansett ikke helt bra ut.. Så klikker det en gang til pga alt+tab og grafikken resetter seg hele tiden og nekter og starte spillet jaja, sitter å reinstallerer spillet nå Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Høres jo fordømt arti ut =S Hehe. Kjipt å måtte re-installere... 10 min kasta bort ^^ Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 Hmpf, reinstall funka ikke Får prøve litt mere seinere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå