Gå til innhold

TES: Ny bug i Oblivion, character mister abilities.

Anbefalte innlegg

For en stund siden klikka Oblivion, og jeg måtte bruke ctrl+alt+delete for å komme meg ut av spillet.. Det stoppa helt opp.. Neste gang jeg loader, så har characteren min mista Nord Frost Imunity, Gray Prince Treninga og Night Mother Blessing, de finnes ikke lengre.. Er det noen måte å få tilbake dette på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den treninga og alt det andre fikk jeg for mange lvl siden, rundt lvl 3 og lvl 7 mener jeg at jeg fikk de treningene, og nå er jeg på lvl 19, merka først idag at de var borte, har ingen saves med samme figuren som fremdeles har de abilitiene..

Men jeg har huska å lagra alltid, hver gang etter en quest så saver jeg..

Lenke til kommentar

Det virker som om du har mistet dem på level 19 i hvert fall, såvidt jeg kan se hadde du både Nord Frost Immunity, Night Mother's Blessing og Gray Prince's Training da du nådde level 19. Har du prøvd å laste en savegame fra tidligere på level 19, eller rett før du nådde level 19?

Endret av MiSP
Lenke til kommentar

Jeg pleier og operere med 2 savegames og saver på den ene et par ganger, før jeg hopper over og saver på den andre igjen, som en slags forsikring tilfelle noe går galt, i mitt tilfelle så oppdaga jeg feilen først etter at jeg hadde tatt save-runden så har ingen fristende saves før feilen skjedde :(

Jeg har en backup lagra på pc'n et annet sted, men der er jeg på lvl 11 og har omtrent ikke gjort noen quests så den frister lite..

Er det noen måte å skaffe tilbake de abilitiene?

Lenke til kommentar

Bah, så meg nødt til å starte på nytt igjen med en annen figur, ble en Dark Elf som satser på Destruction og Blade.. Men så klikka Oblivion :p Jeg svømte gjennom en vegg, ja gjennom en vegg faktisk.. Svømte rundt i "vannet" i market district da jeg skulle litt opp athletics skill, lagra først, og gikk ut, loada etterpå og figuren svømte rett ut gjennom veggen og var under byen ellernoe, så uansett ikke helt bra ut.. Så klikker det en gang til pga alt+tab og grafikken resetter seg hele tiden og nekter og starte spillet :p jaja, sitter å reinstallerer spillet nå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...