Indianaen Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Jegen avi-fil jeg gjerne skulle ha lagt på nettsiden min. Je gjort det før, men da måman vente så lenge påt filmen skulle lastes opp.... noen gode script folkens? Takk! Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 okai jeg skjønner ca 50% av hva du skriver Har jeg forstått det slik at du vil ha et skript som får uploadhastigheten din øke? Så du leter etter den hellige gral innen programmering vel finner du det så vil jeg ha det ¨ ... men det gjør du nok ikke ... Lenke til kommentar
Indianaen Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 okai jeg skjønner ca 50% av hva du skriver Har jeg forstått det slik at du vil ha et skript som får uploadhastigheten din øke? Så du leter etter den hellige gral innen programmering vel finner du det så vil jeg ha det ¨ ... men det gjør du nok ikke ... 5944078[/snapback] Haha. Jeg ser det nå: jeg skriver i kode. Tastaturet mitt er forferdelig. Nei altså - ville gjerne ha hjelp til å legge ut en kort avi snutt. Har sett rundt på nette mange måter å gjøre det på: noen (slik som jeg har gjort) har det sånn at filmen må lastes ned før den vises, mens andre lar filmen begynne mens den lastes ned osv osv.... Lenke til kommentar
dayslepr Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 hint: mime-typer ( http://www.microsoft.com/windows/windowsme...ebserver_topic2 ) serveren som hoster materialet må altså ha satt opp mime-assosiasjoner i konfigurasjonen (antageligvis apache) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Men da må du for all del la brukeren selv velge å vise filmsnutten. Ingenting er værre enn å bli overfalt av en grusom låt eller filmbit når man klikker seg gjennom ei webside. Da lukkes browseren *SÅ* fort. Lenke til kommentar
dayslepr Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 jeg tror (håper?) indianeren mener først etter brukeren har klikket på en knapp "Se film" e.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå