Eyvind Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Hei. Lurer på hvordan man lager en fasekjøler. Hadde tenkt å prøve å lage en selv. Vet at man trenger gass, kompressor, kondenser, noen rør her og der og slange til cpu/gpu. Hvordan monteres det? Hva mer trenger jeg? Hvor får man tak i gass fra? osv. osv... Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
smy Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) anbefal du sender en pm eller email til overklokk tror hjemme siden han er http://www.overklokk.no/ Endret 18. april 2006 av lordsmygen Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Her er mange guider for bygging av en fasekjøler. Kan anbefale denne for bygging av en enkel kjøler. Har selv tenkt å bygge en fasekjøler. Tenkte å stikke en tur på dynga og skaffe en varmepumpe eller en aircondition. Edit: Her finner du flere linker til fasekjølingsrelaterte ting. Det jeg lurer på er hvor jeg kan skaffe gass og ladeutstyr hen. Endret 18. april 2006 av Big SturL Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Var det ikke så interessant allikvel? Lenke til kommentar
Eyvind Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 Har lest guiden noen ganger. Har bare bencha en del så har ikke vært så mye innom forumet. Men takk skal du ha! Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Hehe, bra å høre. Har lyst å skape litt flust omkring temaet, da det er ganske interessant. Hadde vært fint om kanskje Overklokk selv kunne laget en guide på hvorda en bygger en fasekjøler? Eller kompromisserer han da kanskje intektene sine Lenke til kommentar
Eyvind Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 Hadde vært chill med en god guide her på forumet ja. Tenkte på det samme med Overklokk. At folk heller prøver selv å lage så derfor "selger" han liksom ideen sin.. Lurer på om jeg sender han en mail i dag for å høre. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Helt enig med Big SturL og Eyvind. Det hadde vært fint med noob-guider rundt temaene fasekjølere (bygge egen og generelt), waterchillere (bygge og generelt) og gjerne litt om hvordan bygge en vannkjøling. Guider som tar for seg den teoretiske og praktiske biten på både lavt og høyt nivå. Håper noe sånt kommer, forumet har jo en del folk som jeg vil tro kan greie å skrive tilfredsstillende guider rundt disse temaene. *Rope på Skrue* Hehe..! Lenke til kommentar
Overklokk Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Hadde vært chill med en god guide her på forumet ja. Tenkte på det samme med Overklokk. At folk heller prøver selv å lage så derfor "selger" han liksom ideen sin.. Lurer på om jeg sender han en mail i dag for å høre. 5958767[/snapback] Å lage en guide kunne jeg nok gjøre.... det vil jo gå meg i næringen... men jeg selger jo oxo deler til selvbygg så Men vet ikke helt når/hvordan jeg skal få tid til det enda... holder på å bygge meg et lite verksted nå Lenke til kommentar
Eyvind Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 Det hadde vært helt topp om du kunne gjort det etterhvert. Tror det er mange som kunne tenkt seg å prøve på et slikt prosjekt Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Dritbra Overklokk, det likte jeg Kommer du til å distribuere gass osv og? Eller må en ha sertifikat for det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå