tht Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Heisann! For noen dager siden bestemte jeg meg for å installere Windows xp 64bit. Jeg startet installasjonen som vanlig, og etter en stund kom jeg på at jeg måtte ha sata driver disketten. Problemet er at jeg har klart å rote bort disketten. Jeg prøvde å finne sata drivers på internett selv, men for å være ærlig, så har jeg ikke peiling på disse greiene. Jeg lurte på om noen her kunne henvise meg til en website med de rette driverne jeg trenger, slik at jeg får laget en ny diskett og installert windows xp 64bit. Min pc: PMI/PQI 1024MB Turbo Memory Dual channel Sapphire Radeon X800PRO 256MB Abit KV8PRO Hovedkort Socket 754 v1.1 Western Digital 200GB S-ATA 7200 RPM AMD Athlon 64 3200+ 2.2Ghz BOXED Jeg vet ikke så mye om maskiner, og var ikke sikker på hva som er relevant i forhold til problemet mitt, derfor skrev jeg opp det jeg trodde var relevant Lenke til kommentar
Bernt27 Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 http://www.abit-usa.com/products/mb/driver...ies=1&model=176 prøv denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå