bergaloevera Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Ønsker konstruktiv kritikk på denne siden: http://www.braathentekstil.no På forhånd takk Noen som vet om en god html kode for kontaktskjema? Skjemaet skal brukes til å kunne bestille kataloger. *Navn *Adresse *Postnr *sted *Telefon *E-post De feltene skal være obligatoriske Så skal det gå an å huke av (sette kryss i en boks) for hvilken katalog de ønsker. Og til slutt et felt der de frivillig kan skrive evt kommentarer. Skjemaet skal komme inn på vår mail når folk sender.. PS: php og sånt kan jeg ikke så det er ikke et tema Endret 18. april 2006 av MicrolaXx Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 <?PHP include('config.php'); ?> Den har jo ikke så mye for seg så lenge du ikke har noen php-dokumenter. Men ellers så det bra ut. Lenke til kommentar
bare3 Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 http://javascript.internet.com/ Ønsker konstruktiv kritikk på denne siden: http://www.braathentekstil.no På forhånd takk Noen som vet om en god html kode for kontaktskjema? Skjemaet skal brukes til å kunne bestille kataloger. *Navn *Adresse *Postnr *sted *Telefon *E-post De feltene skal være obligatoriske Så skal det gå an å huke av (sette kryss i en boks) for hvilken katalog de ønsker. Og til slutt et felt der de frivillig kan skrive evt kommentarer. Skjemaet skal komme inn på vår mail når folk sender.. PS: php og sånt kan jeg ikke så det er ikke et tema 5941375[/snapback] Lenke til kommentar
Akerbak Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Noen som vet om en god html kode for kontaktskjema? 5941375[/snapback] Ta deg bryet med å se litte bitte granne på PHP, så har Epleweb et veldig enkelt og greit kontaktskjema... Lenke til kommentar
Amento Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Flash-greia di hvor bildene er kunne ha gått litt fortere... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Jeg må si jeg likte headeren og logoen, men etter det ble det litt kejdelig. Det var vanskelig å skille meny fra tekst. Jeg ville prøvd en mouseover effekt og evt. en annen farge på skriften i menyen. Ellers var den litt firkantet og kjedelig. Kanskje litt mer grafikk Lykke til Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Synes det er mye som kan gjøres anderledes på denne siden. Blant annet synes jeg ikke header bildet er "riktig". Kunne ha tenkt meg noe mer som representerer bedriften ikke masse klær som henger. Enten noe design eller noe slikt. I tillegg kan header bildet brytes mye mer med menyen enn det gjør nå. I tillegg liker jeg ikke at menyen er et bilde. Dvs det kan godt være et bakgrunnsbilde men ikke slik som det er nå. Teksten på menyen bør være "html" hvis du ikke skal ha en spessiell font. Kanskje en hover effekt på menyen hadde gjort seg også. Ellers så er siden ganske så kjedelig. Den har lite farger og preges av en altfor stor flash animasjon. Denne kunne med fordel ha vært mye mindre og ikke preget siden så mye som den gjør nå. Når det gjelder koden på siden så kunne denne med fordel ha blitt forbedret og ikke minst kuttet ut tabeller. Men CSS kan du "style" siden mye bedre enn det som er gjort her nå. I stedenfor slik du har gjort med å gå inn på hvert enkelt element og gitt det en stil. Kanskje jeg kommer med et eksempel på en enkel forbedring etterhvert. (som jeg mener bør gjøres) Link til hva jeg mener bør forbedres Endret 18. april 2006 av kimthoma Lenke til kommentar
eivind_82 Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Veldig enig med kimthoma, men jeg er ikke noe design geni. Skulle bare kommentere at title taggen bør stå øverst i head taggen for å gi bedre søkemotor synlighet. Og at title på sidene bør være relatert til sidens innhold og ikke lik på alle (men så langt er du vel ikke kommet enda ) Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 hehe takk for tilbakemldinger! skal gjøre noe med det når jeg får tid Lenke til kommentar
bare3 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 <STYLE><!-- a:link { color : red; text-decoration: none} a:visited { color : red; text-decoration: none} a:hover { color : yellow; text-decoration: underline & overline} --></STYLE> Hvis du ikke har script, så har du et enkelt her. Bare endre det slik du vil ha det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå