Gå til innhold

Dell XPS M1710 introdusert...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen som har fått den enda? Bestilte en selv forrige uke og ble lovet levering 5/5. Fikk mail her om dagen at de manglet deler i produksjonen så ny leveringsdato er 10/5.

Bestilte værstingen med 2GB minne.

6013747[/snapback]

hmm bestilte også verstingen =) har ikke fått noen mail, enda..

Eneste jeg ikke bestilte det beste av er hardisken, tok 5400 man merker mye forskjell på det eller?

Lenke til kommentar

Jeg snakket med dem i går på telefonen. Fikk beskjed om at endringen kun kunne gjøres av den som jeg hadde bestilt maskinen hos ettersom jeg hadde gjort dette gjennom bedriftsavdelingen. Vedkommende jeg snakket med mente likevel at jeg burde få dette tilbudet og det mailet jeg videre til selgeren min. Så jeg håper og tror at det ordner seg :)

Lenke til kommentar
Er det noen som tror man får 1710 billigere snart, eller er det like greit å bestille nå?

 

Og hvilke innstillinger vil gi mest for pengene?

6015892[/snapback]

Du bør bestille i dag å få med dobbelt ram, du får ikke bedre tilbud på leeenge..

ta en 80 gig 5400

2.0 ghz

2 gig ram

og 9700 gs tror jeg du får mest for penga..

Lenke til kommentar
Er det noen som tror man får 1710 billigere snart, eller er det like greit å bestille nå?

 

Og hvilke innstillinger vil gi mest for pengene?

6015892[/snapback]

 

Den vil sikkert ble billigere med tiden. Men allerede nå spekuleres det i enkelte forum om at det vil komme noe enda bedre til høsten. Og da får du et nytt problem. Kjøpe M1710 eller gå for den nye?

Lenke til kommentar
ok, jeg tenkte kanskje GTX for max ytelse, men så sier og noen at max cpuen låner seg kanskje i ytelse, men hvorfor ikke høyere hdd? heller ekstern?

Jeg skal drive med redigering så 7200 vil vel passe meg best

6016261[/snapback]

 

Jeg ville ha valgt beste GPU og gått ned på CPU. Det får du etter mitt skjønn mest igjen for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...