Gå til innhold

Dell XPS M1710 introdusert...

Anbefalte innlegg

Dx10 kort sier meg ingenting.

5963665[/snapback]

Det er vel egentlig DX10 kompatible kort. Kort som støtter den nye versjonen DX til MS som lanseres med Vista. Når denne maskinen kommer med slikt kort og prosessor, da blir det hardjobbing :love::love::love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvem er det som har sagt dette om oppgraderingsmulighetene til m1710?

Høres litt utrlolig ut at den kan oppgraderes med både neste generasjons GPU og CPU.

Og det vil jo koste tett mye, 2-3k for CPU og 3-5k for en GPU kanskje?

Ser ikke for meg vitsen med gpu upgrade med mindre man kan oppgradere det med dell ved å betale mellomlegget.

Lenke til kommentar

Høres litt utrlolig ut at den kan oppgraderes med både neste generasjons GPU og CPU.

Ser ikke for meg vitsen med gpu upgrade med mindre man kan oppgradere det med dell ved å betale mellomlegget.

5963773[/snapback]

Jeg bare tenker på hovedkortet. Det må vel oppgraderes det også?

Lenke til kommentar

5963773[/snapback]

Fant opplysnigen her

Jeg kan ikke nok om dette til å uttale meg. Men det hørtes jo OK ut :cool:

edit: korrigerte linken

Endret av jon_o
Lenke til kommentar

MEN jeg er litt skeptisk til 7900GS etter dells håndtering av 7800go (som i utgangspunktet var et meget godt kort, men som dell nesten halverte minnehastigheten på og underklokket cpu med 100 MHz, trist spør du meg.) Får håpe de klarer å holde seg til referansedesignet og hastighetene på 7900GS...

Lenke til kommentar
Forøvrig så har m1710 mulighet til å oppgraderes til 4gb minne...

ganske dyrt nå, men en ok sak å ta med. Kan leveres med dette i usa. Samt at ebay har slike pc'er ute for salg nå.

5977472[/snapback]

De skal jeg love deg selges av folk som har ordre inne hos dell, for INGEN har fått de maskinene enda.

Hvis det ikke er nettpublikasjonene som testet dem som selger de da. Men det tror jeg nok ikke.

Selv når jeg går inn for å sjekke min ordre står det bare "vi har registrert din ordre men har ingen andre detaljer tilgjengelig nå".

AKIRA

Lenke til kommentar
prossesor, minnet kan du alltids oppgradere senere. Det er værre med prosessor.

5990489[/snapback]

Det er neppe lett og jeg kan ikke garaneter at det er riktig, men etter det jeg forstår skal prosessoren i 1710 kunne la seg oppgrader til Merom (667 mhz) når den kommer da den vil være pin-kompitabel med duoen som 1710 nå leveres med.

Lenke til kommentar
Hva er best av x1400 og go 9700gs kortene?

5990497[/snapback]

Anntar at du sikter til inspirion9400 sin x1400 ATI kort mot xps m1710 sin Geforce go 7900. Og da blir det x1400 ellendig i forhold. Det kortet holder ikke til så mye spilling...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...