jon_o Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Det er det jeg gjør. Men det er mange som gjør det anderledes. Men jeg tror det alt i alt blir billigere å tegne en forsikring hos ditt eget forsikringsselskap. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 jeg ser ikke IF har en pc/data forsikring, er det noen som vet hvem som forsikrer? Lenke til kommentar
andrstov Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) En ny fin video med vår alles kjære maskin i. Gleder meg til den kommer. http://reviews.cnet.com/Dell_XPS_M1710/450...7-31789682.html edit ok ikke helt ny video da, bare jeg tittet ikke på filmen første gang jeg så på den siden Endret 1. mai 2006 av andrstov Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Da har jeg bestilt min Min første bærbar :!: Jeg har drevet så lenge med stasjonære at det aldri ble tid til de vidunderlige maskinene. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) er det noe vits med 3 år. går maskinen til helvete pga en seriøs feil, så har man vel 5 års garanti iht kjøpsloven? hmm, en annen ting. den amerikanske modellen har sata disker fra 60 giga og oppover til 100gb. Vanlige ide harddisker er ikke nevnt. Endret 1. mai 2006 av audi_a8 Lenke til kommentar
jon_o Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 er det noe vits med 3 år. går maskinen til helvete pga en seriøs feil, så har man vel 5 års garanti iht kjøpsloven? Jeg er enig i det du sier der. Lenke til kommentar
andrstov Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Ebay... http://cgi.ebay.com/laptop-Dell-XPS-M1710-...1QQcmdZViewItem 4 Gig for 1.575$ er latterlig billig. Lurer forøvrig på om det fungerer serlig mye bedre mot 2gig ram modellen. Maskinen er jo en pentium 32 bits. Noen som vet mere ang dette? Budet burde gå opp på den maskinen der, men det er mange gode tilbud for de som bor i usa. Står at denne shipes worldwide, men jeg lukter litt scam. Fyren har ikke kjøpt/solgt noe tidligere på ebay. Lenke til kommentar
BMP Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Ser man får 9400 med noenlunde samme specs som XPSen til samme pris. Men XPSen har 667Mhz mens 9400 har 533Mhz. har dette noe å bety tror dere? Jeg ble overrasket da XPSen var like billig som 9400, begge med Duo men XPS har bedre skjermkort også. Endret 3. mai 2006 av BMP Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Ser man får 9400 med noenlunde samme specs som XPSen til samme pris. Men XPSen har 667Mhz mens 9400 har 533Mhz. har dette noe å bety tror dere?Jeg ble overrasket da XPSen var like billig som 9400, begge med Duo men XPS har bedre skjermkort også. 6037534[/snapback] Jeg lurer på om du er litt feilinformert, min kjære 9400 har 667Mhz minne. Men skjermkortet i XPS'er er jo som kjent litt bedre. Lenke til kommentar
msundvor Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Nå er vel ikke i9400 utrustet med 667 ram i utgangspunktet da, men heller 533 moduler som som Dell pusher på nett og tlf. Det var vel kun de aller første ukene 667 var tilgjengelig på nett. Pr. telefon har dog Dell hatt 667 opsjonen hele tiden (selv om den kanskje ikke kommer av seg selv). - Wes Lenke til kommentar
BMP Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Joda, jeg ser det men jeg mener rambrikkene, de er på 533 Mhz mens på XPSen er det på 667Mhz. Stemmer ikke dette? Det er i allefall det som kommer opp når jeg skal konfigurere maskina og da synes jeg ddet var så rart at de to maskinene kosta nesten det samme men XPSen har lirtt bedre ram og skjerkort. Ellers så er jeg veldig i tvil om det skal bli en XPS på meg eller en ny MAC? Har liksom aldri likt dell noe særlig men ser jo at denne tråden kan frelse de fleste. Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Så snodig, så nå at opsjonen er 533 mhz ram. Men selgeren har tydeligvis bestemt seg for å oppgradere minnet mitt til 667 mhz når jeg bestilte 2 GB. Tusen takk til Alexander hos Dell. Flott service. Edit: Jeg måtte reboote og gå i bios for å være helt sikker på at jeg så rett. Og ja, jeg har 667 mhz på minnet mitt. Endret 4. mai 2006 av BennyXNO Lenke til kommentar
DrPhlux Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Kult, da var delene ankommet. Maskinen i produksjon. Kanskje jeg får den i slutten av førstkommende uke? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Ikke for å ødelegge noe av gleden, men 667MHz-modulene idag finnes bare med CL5, mens 533MHz.modulene finnes med CL4 og 3 (sistnevnte tror jeg, leste det på www.notebookforums.com). Ytelsesøkningen mellom 533 og 667 vil dermed være veldig liten... Lenke til kommentar
DrPhlux Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 2006-05-18 - 01:18- DK - COPENHAGEN - ARRIVED AT SORTING HUB Kanskje jeg har den på fredag? Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 2006-05-18 NO - Alnabru ARRIVED TO TERMINAL 2006-05-16 02:43 DK - COPENHAGEN ARRIVED AT SORTING HUB ETA 2006-05-18 eg bor på vestlandet, ikke oslo, eg tror min komme i mårå Lenke til kommentar
DrPhlux Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Kizzaz: Copenhagen den 16. og Alnabru den 18? (minus en fridag). Det lover jo bra. Husk at det ikke er posten som frakter, men Schenker. De er skyhøyt mer effektive enn Posten. Tipper du har den senest i morgen. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Ja det er det jeg og beregner, men ETA 18. Mai, men men, jeg trodde nemlig at skipet kom til Stavanger ikke Oslo. Men jeg vet at Schenker er raskere, selv om lager mye problem i stavanger, der de har ringt meg og sier at de leverer, men gjorde det aldri. Men men, i morgen har jeg ikke så mye tid Isåfall må jeg med lynets fart reise til stavanger og tilbake til filmfestivalen fylket skal ha med mediaskolene. ps. men jeg tror ikke du får din i morgen (for å være litt negative, sorry), men hvis isåfall, gratulerer, jeg gleder meg iallefall til min. Endret 18. mai 2006 av Kizzaz Lenke til kommentar
jon_o Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Uansett når dere får den, kan dere virkelig glede dere. Detter er utvilsomt den beste "bærbare" jeg noensinne har vært borti. Hvordan Dell har klart å putte så mye kraft i en så liten pakke og likevel maktet å redusere varme og støy til et minimum er rett og slett utrolig. Vi snakker ekte kjærlighet Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Schenker synes jeg er fryktelig trege... Maskina ble hentet på fabrikk (i Danmark) på mandag, og idag, 3(!) dager senere var den ankommet Sorting Hub i Danmark. Estimert leveringsdato er ikke lenger imorgen (fredag), men til tirsdag! Og jeg som hadde gledet meg til helga... Idol-finale, MGP-finale, nesten BB-finale, premiere på Da Vinci-koden OG ny laptop... Jaja, har jo nok å holde fingrene i i helga, da... P.S.: Schenker-bilene kjører ustanselig på veien like ved huset mitt... Nesten litt slemt... Endret 18. mai 2006 av PolarCow Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå