felles Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Jeg har en uekte Windows XP proff på maskinen. Jeg har kjøpt en ekte windows XP proff upgrade, men det går selvfølgelig ikke å oppgradere en uekte versjon. Jeg har liggende en ekte Windows Me som jeg tenkte jeg skulle installere for så å oppgradere denne til WIN XP PROFF. Problemet er at jeg ikke får til å installere WIN ME på maskinen som allerede har en uekte WIN XP. Hva skal jeg gjøre for å få det til? (Har ikke diskettstasjon, og er en bærbar pc) mvh felles Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Du behøver ikke å installere ME på maskinen, start opp med XP-CDèn og kjør i gang install, senere må du bare sette ME-disken inn for verifisering, ut med den og fortsett videre..... Lenke til kommentar
felles Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 takk for svar. Skal prøve det nå. håper det funker Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 takk for svar. Skal prøve det nå. håper det funker 5941356[/snapback] Husk å slette og formatere hele C: slik at du får ren boot.ini uten dualboot.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå