Gå til innhold

Hente ut informasjon fra flash-basert spiller.

Anbefalte innlegg

Et eller annet har skjedd med min Creative MuVo TX 512MB som gjør at den ikke kan leses som et lagringsmedium av windows. Når jeg plugger usb-en inn i mp3-spillerens batteridel fungerer alt som det skal, men om jeg prøver å plugge den inn i PC-en, får jeg ingen reaksjon..

Og så kommer vi til problemets kjerne. Jeg har brukt mp3-spilleren som et lagringssted for deler av en større oppgave jeg arbeider med i studiet nå i påsken, da jeg har vært hjemme på ferie. Har følt at det har vært mye lettere å bruke denne til det enn det hadde vært å lagre på maskinen for deretter å ha måttet flytte over hver gang jeg ville bevege meg/arbeide et annet sted.

Nå sliter jeg litt, ved at jeg har rundt 6-7 timer med arbeid lagt inn i diverse ting som er lagret på flashminnet på mp3-spilleren, så da lurte jeg på om det er mulig å hente ut informasjonen på denne på en eller annen måte som ikke er via usb-knotten. Da tenker jeg spesielt på om f.eks. databutikker og annet kunne ha noe utstyr inne som ville gjøre dataoverføringen mulig, uten at dette ville ta så alt for lang tid. Er avhengig av å hente ut denne informasjonen i løpet av en uke.

Og ja, jeg vet at backup er bra og blablabla, men nå er det dette jeg har gjort, så jeg ønsker ikke å høre på maset deres om det. Jeg har backup av resten av oppgaven på hybel-pc-en, det er kun det jeg har jobbet med i påsken som er lagret på mp3-spilleren.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du forsøkt på flere PC'er? Det kan hende den maskinen du har brukt den på ikke vil mer (noe har gått galt).

Windows 98 er spesielt utsatt slik. Spesielt de som ikke er Second Edition.

Endret av annie2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...