Gå til innhold

Har du jobb?


Har du jobb?  

558 stemmer

  1. 1. Har du jobb?

    • Ja
      302
    • Nei
      181
    • Søker
      75


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hjelpegutt hos Rema 1000. Tjener 95.50 kr i timen og jobber hver mandag, annenhver lørdag. Jobber jeg mer enn 40 timer i måneden får jeg tillegg. Men da skal det være masse ekstra jobb, så får jeg ca 5000. Vanlig jobbing (30 timer i måneden ca får jeg 3200) Er 17 år :) Neste år da jeg blir 18 kan jeg sitte i kassen da jeg har mer muligheter. Etter at jeg har orden på det meste prøver jeg meg på en annen jobb.

 

:)

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Har ikke jobb nei, men kunne nok kanskje tenkt meg en litt godt betalt ikke-for-mye-fysisk-arbeid-jobb (dvs. ikke avisbud/løfte kasser). Problemet er bare at som 15åring vil jeg gjerne ha litt fritid etter skolen, så det er nok ganske uaktuelt å jobbe på hverdagene i og med at jeg er helt død etter en lang skoledag og gjerne vil være med kamerater eller game litt. I helgen eller ferier derimot, kunne jeg faktisk tenke meg å jobbe noen timer, om jobben som sagt oppfyller kravene over. Noen som vet hva slags type små-jobb jeg kan ha mulighet til å skaffe meg?

Lenke til kommentar

Vel, jeg vet ikke om det kan kalles jobb - men den er nokså fast nå, til tross.

 

Jeg pusser (det vil si fjerne blekkene (bladene) som er skitne og fjerne annet dritt) kålhoder som skal bli til surkål omtrent annenhver helg. Dersom du spiser surkål fra Nora, kan det være kål jeg har pussa. :p

 

Ellers så kan det nevnes at jeg er interessert i litt mer permanent jobb, og skulle gjerne hatt det.

Endret av Crash
Lenke til kommentar

Jupp, eg jobber på eit avistrykkeri. Der legg eg reklame inn i aviser eller teljer opp aviser. Når eg legg reklame inn i avisene tjenar eg 15 øre per instikk, dette kan bli ei timelønn alt frå 90-200 kroner. Tjenar som regel rundt 150 kroner timen. Om eg telje aviser får eg 115 kroner timen om eg ikkje tar heilt feil.

 

Er forresten 16 år og godt fornøyd med jobben min, sjølv om det kan bli litt seine kveldar ein gong i blandt :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...