Gå til innhold

Har du jobb?

Har du jobb?  

558 stemmer

1. 1. Har du jobb?

• Ja
      302
    • Nei
      181
    • Søker
      75

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvor gammal må man være får og få jobb på meny og sånt?

7609079[/snapback]

15 tror jeg det er. Da blir du gulvgutt, som 18 åring kan man sitte i kassa eller være gulvgutt :)

Skal du begynne vil jeg anbefale gulvgutt, mye mer sosialt enn å sitte i kassa.

7609606[/snapback]

Gulvgutt?

Lenke til kommentar

Har 2 jobber samt skole.

1. Systemansvarlig for Røde Kors, ikke betalt arbeide.

2. Daglig leder for Nordreisa Data & IT.

Ellers tar jeg en del "free-lance" jobber, type konsulent tjenester osv på fritiden.

I fjor (2006) tjente jeg ca 40000, noe jeg vil si er ganske bra for en skoleelev.

Endret av Stikk-kont@kten
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

Jeg er i en knipe :p

Bestillte ferietur til Aguia Napa (aya napa) til sommeren sammen med en hau venner, men har ikke jobb(enda) til å tjene opp pengene.

Har spurt i en del daglivarebutikker, men får som oftest svar at de søker 18åringer, noe jeg blir 2.april.

Utrolig surt å få høre fra venner at de får seg jobb på første forsøk, og når jeg spør ande hvor de jobber, forklarer mange at de fikk jobben gjennom en onkel etc.

Lenke til kommentar
hvor gammal må man være får og få jobb på meny og sånt?

7609079[/snapback]

15 tror jeg det er. Da blir du gulvgutt, som 18 åring kan man sitte i kassa eller være gulvgutt :)

Skal du begynne vil jeg anbefale gulvgutt, mye mer sosialt enn å sitte i kassa.

7609606[/snapback]

Gulvgutt?

7610017[/snapback]

trur han mener at det er og rydde og sette ut varer osv...

Lenke til kommentar
Jobber som "senter service" på Sandvika storsenter

87 spenn timen ( pluss tillegg etter 4 osv) og dobbel på søndager.

7612391[/snapback]

kan du jobbe når du vil da? da ville jeg jobba 4 timer mandag 5 timer tirsdag 7 timer onsdag 7 timer torsdag og 6 timer fredag og fri lørdag og 6 timer søndag;)

Lenke til kommentar

kan du jobbe når du vil da? da ville jeg jobba 4 timer mandag 5 timer tirsdag 7 timer onsdag 7 timer torsdag og 6 timer fredag og fri lørdag og 6 timer søndag;)

7612512[/snapback]

Kan ikke bare komme, men sier til sjefen når jeg ikke kan, så får jeg 3-4 dager i uken.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hmmm, har vel ikke jobb akkurat nå men jeg er tilbydt en sommerjobb hos Clas Ohlson. Er for øyeblikket utplassert der en gang i uka, går Service og Samferdsel og da er utplassering en viktig del av linjen. Så at en annen var ansatt der, 80 kr timen? Dårlig, men får gå. Mye arbeid for lite penger er kjedelig men det er i det minste ikke tungt arbeid. Kunne tenkt meg en bedre betalt jobb men jeg har jo allerede takket ja til den på Clas i tillegg til at det er stress å måtte søke på andre stillinger, i hvertfall med tanke på at jeg allerede er sikret jobb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...