Gå til innhold

Har du jobb?

Har du jobb?  

558 stemmer

1. 1. Har du jobb?

• Ja
      302
    • Nei
      181
    • Søker
      75

Anbefalte innlegg

Jobber som julevårt på Kvadrat i julen. 100 kr timen, uansett når eller hvor lenge jeg jobber.

Har jeg da krav på noe tillegg eller noe?

Jeg jobber slik:

Mandag-fredag 16.00 til 22.00

Lørdag : 11.00 til 18.00

Søndag: 14.00 til 19.00

Torsdag 21/11 :11.00 til 24.00

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jobber som IKT-lærling, og tjener vel ca. 42 kroner timen. Dette er dog bare første halvår :) Blir ganske nøyaktig 6000 i måneden etter skatt, og jeg klarer meg ganske greit. Blir verre nå når ny bil kommer på gårdsplassen i løpet av neste uke. Da får pengene MANGE ben å gå på :/

Lenke til kommentar
Jobber som julevårt på Kvadrat i julen. 100 kr timen, uansett når eller hvor lenge jeg jobber.

Har jeg da krav på noe tillegg eller noe?

Jeg jobber slik:

Mandag-fredag 16.00 til 22.00

Lørdag : 11.00 til 18.00

Søndag: 14.00 til 19.00

Torsdag 21/11 :11.00 til 24.00

7445197[/snapback]

Dette pleier vel å gå fram i kontrakten din. Men det som er vanlig (etter min mening), er at det finnes kveldstillegg i ukedagene (tidspunktet tillegget starter kan variere noe, jeg er vant med tillegg etter 21.00) Så finnes det vel helgetillegg for lørdag og søndag.

Hør med sjefen din du, det er jo ikke sikkert butikken du jobber i opererer med tillegg utover den vanlige lønna. :cool:

Lenke til kommentar

Har to jobber:

Lokale MEGAen: En helt ok jobb. Sitter for det meste i kassen eller går rundt på gulvet og ordner det som må ordnes. Passer fint å jobbe her et par kvelder og helger. Timelønnen er på 108 kr.

ASKO Forus: Mye kjekkere jobb enn MEGA egentlig. Her kjører jeg truck rundt på et lager. ASKO jobber med å få ut varer til butikker som er en del av Norgesgruppen. Dermed går min jobb ut på å ta ut ordrer, finne en palle, stable varene på ordren og sette pallen klar til utkjøring.

Lønn: 130 kr/t (dobbel lønn i helgene).

Lenke til kommentar

Har en jobb 3 dager i uken etter skolen, 2 av dagene har eg skole -> jobb -> trening, kan bli skikkelig slitsomt av og til, men eg tjener heftig på det i forhold til andre på min alder, skal nok skaffe meg lappen og bil når eg blir 18 år :D

og et par år senere skal det bli hus. Jeg skal jo bli tømrer så det kan eg bygge selv :thumbup:

tjener godt nok for å si det sånn :dribble:

Lenke til kommentar
Har en jobb 3 dager i uken etter skolen, 2 av dagene har eg skole -> jobb -> trening, kan bli skikkelig slitsomt av og til, men eg tjener heftig på det i forhold til andre på min alder, skal nok skaffe meg lappen og bil når eg blir 18 år  :D

og et par år senere skal det bli hus. Jeg skal jo bli tømrer så det kan eg bygge selv  :thumbup:

tjener godt nok for å si det sånn  :dribble:

7449416[/snapback]

Du jobber hvor? Og du tjener hva?

Lenke til kommentar

Har ikke jobb for tiden, men hadde jobb sist sommer på Byggmakker, hvor jeg malte etpar småhus(hytter?) sammen med en annen fyr. Han andre fyren ble dog lei og slutta, så jeg brukte enda lengre tid på jobben, altså: mer penger. : D Timelønnen var på 80 kroner. Jeg jobbet fra 0800-1430 eller 1500. Jobbet heller ikke på dager som det regnet. Var egentlig en veldig bra jobb, mht. alder. Ekstremt varmt var det da å stå og male i solsteiken, men var meget fornøyd. :cool: Nå er det bare vanlige husplikter og ukelønn. -_-

Endret av strang3r
Lenke til kommentar

Jobber på lager.

Veldig bra arbeidsplass med et bra miljø. Jeg plukker/pakker og klargjør varer som skal til bedrifter. Varer jeg har med å gjøre er for eksempel:

- Kabelkanaler

- Stikkontakter

- Skruer

- Kabel (500 meter + på rullen)

- Sikringskap

Og mye mye mer.

Ligger på mellom 12 000,- til 15 000,- utbetalt etter skatt hver måned.

Lenke til kommentar
Jobber på lager.

Veldig bra arbeidsplass med et bra miljø. Jeg plukker/pakker og klargjør varer som skal til bedrifter. Varer jeg har med å gjøre er for eksempel:

- Kabelkanaler

- Stikkontakter

- Skruer

- Kabel (500 meter + på rullen)

- Sikringskap

Og mye mye mer.

Ligger på mellom 12 000,- til 15 000,- utbetalt etter skatt hver måned.

7473771[/snapback]

Nexans/Ahlsell? Solar? Oninen? Bergaard Amundsen?

Lenke til kommentar

Signalmontør lærling. Ingen andre som er dette her inne, tør jeg å banne på! Det er 250 stk i Norge ca :thumbup: Akkurat blitt lærling, og det virkelig veldig positivt! Jeg tjente 10 000 på min første lønning + borteboerstippend som kommer snart på 3450 kr mnd. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...