Gå til innhold

Har du jobb?

Har du jobb?  

558 stemmer

1. 1. Har du jobb?

• Ja
      302
    • Nei
      181
    • Søker
      75

Anbefalte innlegg

Jobber i et elektriker firma (sommerjobb) og for tiden er jeg med på et renoverings prosjekt. Noe som innebærer å trekke kabler, borre hull i armert betong ( :thumbdown: ) og sette opp kontakter, brytere osv. Får forsåivdt 80,- kr timen (satser på at jeg går opp i lønn fra jeg fyller 18)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+127836

Har to jobber. En sommerjobb i Kriminalomsorgen, og en "fast" ved siden av studiene, rimihore. I sommer ligger jeg på 120 før tillegg tenker jeg, mens jeg til vanlig ligger på 107 før tillegg.

Lenke til kommentar
jobber på bilxtra i Tromsø... Det er digg. Godtebutikk deluxe.. Eneste problem er at lønninga forsvinner inn i kassa så snart den kommer på konto :blush: , selv med "god-priser" til ansatte...

6361202[/snapback]

Kjenner problemet. Da jeg jobbet på platebutikk gikk det 5000 spenn i cder per måned, og jeg skal begynne der igjen til høsten. Lommeboka skjelver i buksene.

6362314[/snapback]

Jeg får alt for innkjøpspris, men allikevel. Tror det har skjedd to ganger at jeg IKKE har kjøpt med meg noe... Flott å jobbe der når man bygger bil...

Lenke til kommentar

Er ikke skattekort og frikort to sider av samme sak, et skattekort som viser at det er et frikort(eller noe sånt)?

Jeg trengte ikke levere skattekort første dagen, men det må være hos arbeidsgiveren før lønna skal ut, hvis ikke så betaler du 50% skatt. Like greit å levere med en gang så er den saken ute av verden.

Lenke til kommentar
Er ikke skattekort og frikort to sider av samme sak, et skattekort som viser at det er et frikort(eller noe sånt)?

Jeg trengte ikke levere skattekort første dagen, men det må være hos arbeidsgiveren før lønna skal ut, hvis ikke så betaler du 50% skatt. Like greit å levere med en gang så er den saken ute av verden.

6475854[/snapback]

Frikort: Et ark som du får hos likningskontoret sånn at du kan tjene opp til 29800 kr skattefritt, når du tjener mer enn det, må då skaffe det skattekort slik at ikke du plutselig betaler 50% skatt pga du ikkje hadde skattekort.. Så skattekort må du få deg rett før du går over grensa..

Lenke til kommentar
Jeg jobber som søppeltømmer. 125 kroner i timen, er 17. Får betalt for full dag uansett hvor lenge jeg jobber, så vanligvis blir det ikke mer enn 4-5 timer. I går var jeg med på ekstrakjøring, så jobba 5,5 time, og fikk betalt for 12,5.  :)

6497131[/snapback]

Hvor er det du jobber som dette da, og for hvilket firma? Trodde man måtte være atten jeg, men det gjelder vel kanskje bare for sjåførene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...