Gå til innhold

Har du jobb?

Har du jobb?  

558 stemmer

1. 1. Har du jobb?

• Ja
      302
    • Nei
      181
    • Søker
      75

Anbefalte innlegg

jeg er sommervikar i hansa borg bryggeri, jobber som salgskonsulent. ( drar rundt i butikker og bestiller opp og fyller inn øl osv ). var opprinnelig sommervikar i sommeren  '04 , men så trengte de folk så jeg fikk jobbe der til aug. '05 :) så når jeg skal jobbe om sommeren trenger jeg bare si fra. veldig greit å slippe å engste seg for om jeg får jobb egentlig. 

rykket opp til 115kr pr time, får 60kr pr dag i diett og 30 kr pr dag i tlf godtgjørelse, og 3 kr pr km jeg kjører. og kjøregodtgjørelsen er skattefritt :D

6424636[/snapback]

Hvordan får dere slike jobber? Altså, har dere bare søkt generelt hos firmaene eller kjente dere noen der osv.

6428810[/snapback]

Jeg har sett stillingsannonser hengende på Cola-kjøleskap hvor Coca-Cola Company har utlyst nøyaktig den stillingen som Thomas_H har. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg har 4 jobber!

Ser folk klager over å ikke få jobb, og da mener eg at enten så er dere for kresne, eller for late! Ei i klassa mi klaga heile tida over økonomien, men jobba selvfølgelig ikkje. "Eg får meg ikkje jobb eg..." sa ho bare. Ho hadde selvfølgelig ikkje søkt ein einaste plass! Eg ga ho ett spark i ræva og hjalp ho med å søke på diverse jobber, og ho fikk tilbud om 6 jobber på dagen!

Sjøl jobber eg kvelder/helger på Statoil. Kjører post i veka. Er støttekontakt innimellom skole/Statoil/postkjøring. Og når eg har tid (ca 1 dag/kveld i veka) jobber eg på ett lastebilverksted. Orker ikkje tanken på å ikkje ha noe å gjøre!

(Og ikkje minst; trenger penger til studiene!)

Lenke til kommentar
Eg har 4 jobber!

Ser folk klager over å ikke få jobb, og da mener eg at enten så er dere for kresne, eller for late! Ei i klassa mi klaga heile tida over økonomien, men jobba selvfølgelig ikkje. "Eg får meg ikkje jobb eg..." sa ho bare. Ho hadde selvfølgelig ikkje søkt ein einaste plass! Eg ga ho ett spark i ræva og hjalp ho med å søke på diverse jobber, og ho fikk tilbud om 6 jobber på dagen!

Sjøl jobber eg kvelder/helger på Statoil. Kjører post i veka. Er støttekontakt innimellom skole/Statoil/postkjøring. Og når eg har tid (ca 1 dag/kveld i veka) jobber eg på ett lastebilverksted. Orker ikkje tanken på å ikkje ha noe å gjøre!

(Og ikkje minst;  trenger penger til studiene!)

6429018[/snapback]

hvor kommer livet ditt inn i bildet?

det du beskriver no er regelrett arbeids narkomani

Lenke til kommentar
Eg har 4 jobber!

6429018[/snapback]

hvor kommer livet ditt inn i bildet?

det du beskriver no er regelrett arbeids narkomani

6429041[/snapback]

Jeg synes ikke det, jeg holder meg til 1-2 jobber, litt avhengig av om det er overtidsmuligheter og antall dager per uke, meste jeg var oppe i var 37,5 vanlig pluss 20timer overtid...

Greit betalt for de 14 dagene for å si det slik

Lenke til kommentar
Eg har 4 jobber!

6429018[/snapback]

Hvordan er det å kjøre post? Hvor mange timer arbeider du i uken og når på dagen jobber du? Grei betaling?

Lenke til kommentar
Kjører dypfryste fiske/kjøttprodukter ut til butikkene fra 05.00 til 13.00 om dagen i Tønsberg for et firma som heter Hansen Røkeri as. Tjener 155,- i timen og kjører Mercedes Sprinter med kjøleaggregat. Kunne ikke hatt en bedre jobb.

6374984[/snapback]

jeg er sommervikar i hansa borg bryggeri, jobber som salgskonsulent. ( drar rundt i butikker og bestiller opp og fyller inn øl osv ). var opprinnelig sommervikar i sommeren  '04 , men så trengte de folk så jeg fikk jobbe der til aug. '05 :) så når jeg skal jobbe om sommeren trenger jeg bare si fra. veldig greit å slippe å engste seg for om jeg får jobb egentlig. 

rykket opp til 115kr pr time, får 60kr pr dag i diett og 30 kr pr dag i tlf godtgjørelse, og 3 kr pr km jeg kjører. og kjøregodtgjørelsen er skattefritt :D

6424636[/snapback]

Hvordan får dere slike jobber? Altså, har dere bare søkt generelt hos firmaene eller kjente dere noen der osv.

6428810[/snapback]

Denne jobben søkte jeg på generelt etter tips fra kjentfolk. Men fikk jobben på vanelige premisser. Men nå har jeg transport-skole og noen år bak det svette rattet bak meg, så jeg stiller vel høyt på en rein budbil-jobb. Men jeg elsker det jeg. Rulle rundt i Tønsberg/Nøtterøy/Tjøme med røyken i kjeften, kaffen i den andre med ruta oppe og høre på Kanal 24. Samt slite med å lasse av kasser en gang vært 30min.

Go jobb!

Lenke til kommentar
Kjører dypfryste fiske/kjøttprodukter ut til butikkene fra 05.00 til 13.00 om dagen i Tønsberg for et firma som heter Hansen Røkeri as. Tjener 155,- i timen og kjører Mercedes Sprinter med kjøleaggregat. Kunne ikke hatt en bedre jobb.

6374984[/snapback]

6424636[/snapback]

6428810[/snapback]

jeg fikk den pga at onkelen min jobber i cola og han kjenner folk i hansa. det blir og utlyst stillinger av og til, men det virker som mange får jobben gjennom bekjente.

Lenke til kommentar
Eg har 4 jobber!

6429018[/snapback]

Hvordan er det å kjøre post? Hvor mange timer arbeider du i uken og når på dagen jobber du? Grei betaling?

6429533[/snapback]

Hvordan eg jobber er litt forskjellig. Første vakt er fra 06.30 til 14.00, så (den som eg jobber mest) er fra 8.30 til 16.00. Hender jeg også bare har pakkekjøring, og da er det fra 12.00 til 15.00.

Nå i sommer har eg fast 8.30 til 16.00, man-fre. og fri hver helg :!: Har akkurat sagt opp jobben på Statoil og tatt sommerferie fra de 2 andre, så med andre ord; Postkjøring er topp!

Lønna er helt OK. Har fått bedre betalt, men med tanke på arbeidstider, arbeidsmiljø osv. er det absolutt å anbefale!

Lenke til kommentar
Vaktmesterassistent ved Taverna, Alvdal. Grei jobb, greie mennesker, grei lønn.

6473624[/snapback]

hehe, jeg er sommervikar som vaktmester ;P

I Elverum kommune. Har ikke regnet på timeslønnen min, får bare oppgitt årslønn osv. Men fin og allsidig jobb er det.. Selv om jeg tror jeg blir lei etterhvert.

Lenke til kommentar

jobber på centra på høvik! tjener 85 kroner timen og jobber nesten hver dag de neste ukene. så blir det hver onsdag og annenhver fredag og lørdag... Er trist at jeg bare kan være sosial annenhver helg, men noe må man gi slipp på for å få tingene man ønsker seg.. Slutter heldigvis halv 9 på lørdager, så da kommer jeg meg litt ut.. hehe

Lenke til kommentar

Jobber som vikar i Posten gjennom Adecco. Helt grei, men veldig ensformig jobb. Sorterer brevene som kommer inn i forskjellige kasser. Timelønna er vel på 100-110kr. Er dog bare 2,5 time fem dager i uka, så det blir ikke så veldig mye penger.

Lenke til kommentar
Vaktmesterassistent ved Taverna, Alvdal. Grei jobb, greie mennesker, grei lønn.

6473624[/snapback]

hehe, jeg er sommervikar som vaktmester ;P

I Elverum kommune. Har ikke regnet på timeslønnen min, får bare oppgitt årslønn osv. Men fin og allsidig jobb er det.. Selv om jeg tror jeg blir lei etterhvert.

6473891[/snapback]

Hehe, her går det for det meste i søppel, plenklipping og arbeid som vaktmesteren ikke orker å gjøre selv. :)

Også mange av vennene mine som har sommerjobb som maskotter ( Solan, Ludvig og Emanuel Desperados). Misunner dem ikke, draktene koker når man må labbe rundt i varmen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...