Gå til innhold

Har du jobb?

Har du jobb?  

558 stemmer

1. 1. Har du jobb?

• Ja
      302
    • Nei
      181
    • Søker
      75

Anbefalte innlegg

Jobber på turning, som hjelpeinstruktør.

Rydder og hjelper barna med forskjellige ting, som rulle kråke (sikrer der), hjelper de med å stå på hendene etc.

Tjener vel en 65,- pr time, 2 timer hver uke. Er ikke om sommeren, starter ved nyttår, og slutter ved 17.mai. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rydder og hjelper barna med forskjellige ting, som rulle kråke (sikrer der), hjelper de med å stå på hendene etc.

Tjener vel en 65,- pr time, 2 timer hver uke. Er ikke om sommeren, starter ved nyttår, og slutter ved 17.mai. :)

6350512[/snapback]

Hehe, 500 kr i måneden og 2500 kr i årslønn :p har du vurdert å bli profesjonell flaskepanter?

OT: jobber på en restaurant på brygga i Tønsberg

Endret av thesinner
Lenke til kommentar

6350512[/snapback]

Hehe, 500 kr i måneden og 2500 kr i årslønn :p har du vurdert å bli profesjonell flaskepanter?

OT: jobber på en restaurant på brygga i Tønsberg

6358661[/snapback]

Fikk rett under 2000,- nå i lønning, og da hadde jeg 6 timer som jeg var borte. Er 2 ganger i året, starter igjen uka etter skolen elns, og slutter en eller to uker før jul. Så det er litt å samle inn, jeg er bare 14 år (blir 15 i august). Fornøyd med lønna, får trening også :p

Lenke til kommentar
jobb?? neeeeei tror ikke det!  :!:

går fortsatt til mamma :cool:

(er bare 17 da!!)

6358686[/snapback]

Bare 17 ?

Er det noen unnskyldning ? Jeg har alltid hatt en eller annen jobb siden jeg var 13, dvs i 10 år nå. Du får verdifull erfaring og innsikt i hvordan arbeidslivet er. Det er alt for mange krem-ungdommer som får sin første jobb når de fyller 24, og løper hjem og griner første dagen fordi de ikke fikk sjefs-stillingen og million-lønn.

Lenke til kommentar

Jobber for Brimer AS, og tjener ca 100 kr timen. Skal jobbe litt over 3 uker, 7,5 time om dagen. Har solgt litt badestamper, men denne uka ble det mye rydding til utedansen på lørdag. Lønna er helt ok med tanke på at jeg tjente 40 kr mindre i timen sist jeg jobba der (for to år siden).

Lenke til kommentar
Har fått min første ordentlige jobb nå, ( er 14 år ). Kaster ut alt som er på skolen.

70kr ( 75kr hvis man jobber bra ) i timen. Kunne vært bedre  betalt  :hrm:

6347134[/snapback]

Du kaster ut alt, som i personer? :p

Eller er det en ryddejobb elns?

6348986[/snapback]

Det er nok alt innbo, ikke personer ;)

Lenke til kommentar
jobber på bilxtra i Tromsø... Det er digg. Godtebutikk deluxe.. Eneste problem er at lønninga forsvinner inn i kassa så snart den kommer på konto :blush: , selv med "god-priser" til ansatte...

6361202[/snapback]

Kjenner problemet. Da jeg jobbet på platebutikk gikk det 5000 spenn i cder per måned, og jeg skal begynne der igjen til høsten. Lommeboka skjelver i buksene.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Sommerjobb hos PWC, 3 uker fra mandag, pluss tre dager av denne uken.

18 dager x (150kr/t tror jeg) x 7 timer = 18900kr.

Jeg er fornøyd. Litt usikkerhet anngående lønnen, skal ned til hr avdelingen imorgen og avklare det. Kanskje jeg redigerer denne posten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...