Gå til innhold

Har du jobb?

Har du jobb?  

558 stemmer

1. 1. Har du jobb?

• Ja
      302
    • Nei
      181
    • Søker
      75

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jobber på Plantasjen i sommer. Liker meg godt og lønna er god. Fordelen er et jeg kan jobbe omtrent så mye jeg vil, og med 50% overtid blir det gode penger av det. De siste åtte dagene har jeg tjent over 12.000 (litt over 9000 utbetalt)! :)

Lenke til kommentar
Har fått min første ordentlige jobb nå, ( er 14 år ). Kaster ut alt som er på skolen.

70kr ( 75kr hvis man jobber bra ) i timen. Kunne vært bedre  betalt  :hrm:

6347134[/snapback]

Det er bra for å være 14 år, ikka klag din bortskjemte unge...

6347229[/snapback]

Word.. Jeg er 17 og tjener 75, har ingen arbeidskontrakt og får kun 10 kr tillegg på helligdager.. Jeg veit, det suger..

Lenke til kommentar
Har fått min første ordentlige jobb nå, ( er 14 år ). Kaster ut alt som er på skolen.

6347134[/snapback]

Det er bra for å være 14 år, ikka klag din bortskjemte unge...

6347229[/snapback]

Word.. Jeg er 17 og tjener 75, har ingen arbeidskontrakt og får kun 10 kr tillegg på helligdager.. Jeg veit, det suger..

6347268[/snapback]

Å ja, hehe :p

Lenke til kommentar

6347134[/snapback]

Har ingen fastjobb ettersom jeg bare er 14/15år.

Men når jeg jobber er det på Idè AS, på trykkeriet eller lageret.

Tjener 80kr/timen, skattefritt.

...Var en hastejobb i forrige uke, som jeg fikk 200kr/timen for der. Det var ganske deilig :)

6289096[/snapback]

:D

Lenke til kommentar

6347134[/snapback]

Du kaster ut alt, som i personer? :p

Eller er det en ryddejobb elns?

Lenke til kommentar

Respekt!

Jeg jobber som "logistikkmedarbeider" på kristiansand postterminal. Har 100kr timen, men i praksis 110kr timen (tillegg etter kl 1700, skiftet begynner 1700). Tips: ikke send noe du er redd for i posten, da klarer nok jeg å knuse det :)

Lenke til kommentar

Jobber som bilettselger på kaien. Er 17 år.

Er ikke mange timene jeg jobber siden hvert bilettsalg er over etter 30 min og jeg gjør dette 3 ganger hver dag. Så er det slik at man skal ha 2 timer betalt for hvert oppmøte. Så med en og en halv times jobbing har jeg jobbet i 6 timer. Timelønnen min er 95kr :D

Dette er pwnage jobb, synd at jeg har fri i sånn 1 og 1/2 time midt på dagen og ikke har tid til å gå hjem. Jobber hver dag i hele sommerferien og skal jobbe 2 timer hver dag i annenhver uke, når jeg er tilbake på skolen.

Endret av Jungldyr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...