Gå til innhold

Den Store Konf. Tråden!


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+432
jeg er invitert i 4konfirmasjoner...husker datoene på to av dem 13 og 14 mai...det som er med konfirmasjoner, er maten, og som det matvraket jeg er, elsker jeg konfirmasjoner :dribble:

Selvfølgelig skal jeg i alle jeg blir bedt til, var heldig, ingen var på akkurat samme dato :D

5967642[/snapback]

hehe, ta med deg penger så skal du få komme i min også :D neida, hehehe :)

 

Skal konfirmere meg den 7. mai, blir digg det da. Det er en fordel å få litt penger også :D Er blakk, men det skal det snart bli slutt på... :) Neida, tenker ikke bare på pengene men det er en fin tradisjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dro inn rundt 20 000. De varte vel sånn circa et døgn, eller 15 timer hvis man regner litt mer nøyaktig. Kjøpte stereoanlegg for alt sammen, kan ikke si at jeg angrer. På den tiden hadde jeg ikke jobb og jeg hadde aldri hatt så mye penger. Nå jobber jeg og har spart rundt 30 000 siden begynnelsen på 2005 og er glad jeg brukte konfpengene til noe jeg hadde virkelig lyst på.

 

Konfirmerte meg for to grunner: penger, det å få besøk av familien (mange av dem bor på andre siden av landet og gidder sjelden å komme innom) og fordi jeg er en skikkelig gladkristen som går i kirken hver søndag.. For en sånn sum med penger kan jeg konvertere til buddhisme, hinduisme, islam eller nesten hvilken som helst religion.

Lenke til kommentar

Leste en post helt i starten om en som konfa seg kristelig bare pga. at han fikk mer penger av bestemora. Alle mine søskebarn har konfa seg kristelig og fått 10k av bestemor (gavmild gammel dame :) ). jeg var fult klar over at hvis jeg konfa meg borgerlig så fikk jeg ikke de pengene. Men fordeom, jeg går ikke til undervisning i noe jeg ikke har ett forhold eller i det hele tatt bryr

meg om. Jeg valgte borgelig av prinsipp, ikke penger. Det synes jeg flere brude gjøre om de havner i samme dilemma. Det er en alt for grådig tankegang spør du meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...