Gå til innhold

Den Store Konf. Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Konfirmerte meg for tre år siden kirkelig. Valgte kristelig fordi alle andre gjorde det. Løy for foreldrene mine og sa det var fordi jeg ville lære. Angrer nå og ville mye heller valgt borgerlig hvis jeg fikk valge om igjen. regner meg ikke som religiøs og fikk svært lite ut av den kristelige konfirmasjonen, bortsett fra hyggelige konfturer med alle vennene.

 

Så tenk dere om før dere velger.

Lenke til kommentar
Skal konfirmeres i Oslo Rådhus 7. mai :)

Har fått noen nye venner på kurset, og har også gått til innkjøp av en utrolig kul dress :cool:

5943131[/snapback]

Den er jeg enig i. Fått en del gode venner der. Kjole er bare et finfint pluss. :)

Penger? Mjooda. Det er jo veldig kjekt.. Dessuten er det koselig med selvskapet! Og jeg synes kurset har vært finfint. Det skal det ha.

 

Rådhuset 6 mai :)

Lenke til kommentar

Husker da jeg ble konfirmert( ikke så lenge siden, da) Husker jeg freaka helt ut kvelden før. Det ble litt vel mye oppmerksomhet rundt frøken oppmerksomhet selv(Trodde ikke det gikk ann)

Endte med at jeg fikk gaven min og holdt kjeft resten av kvelden. Ble jo en fin dag, men jeg likte ikke at alle skulle "FEIRE" akkurat meg. Det var taler og sanger i fleng og jeg ble så sliten. Fikk ikke så mye penger, men noe sinnsykt mye med smykker :D

Lenke til kommentar
Husker da jeg ble konfirmert( ikke så lenge siden, da) Husker jeg freaka helt ut kvelden før. Det ble litt vel mye oppmerksomhet rundt frøken oppmerksomhet selv(Trodde ikke det gikk ann)

Endte med at jeg fikk gaven min og holdt kjeft resten av kvelden. Ble jo en fin dag, men jeg likte ikke at alle skulle "FEIRE" akkurat meg. Det var taler og sanger i fleng og jeg ble så sliten. Fikk ikke så mye penger, men noe sinnsykt mye med smykker :D

5943479[/snapback]

Var noe sånn min konfirmasjon var og. Jeg likte ikke alt styret rundt det hele. Var så ekstemt sliten på slutten at jeg bare ville legge meg ned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...