darkness| Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Hvis du melder deg ut av statskirken så er det ikke sikkert du får giftet deg der en gang dersom partneren din ikke er medlem. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Hvis du melder deg ut av statskirken så er det ikke sikkert du får giftet deg der en gang dersom partneren din ikke er medlem. 5942560[/snapback] Hvorfor gifte seg i kirken hvis man ikke er kristen? Lenke til kommentar
Moff Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Jeg har drete i hele konfen. Prioriterer andre ting Lenke til kommentar
brd Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Det er mange som ikkje er kristen mens som konformerer seg i kyrkja likevel. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 jeg skal konfirmere meg 28 mai i kirken.. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Hvis du melder deg ut av statskirken så er det ikke sikkert du får giftet deg der en gang dersom partneren din ikke er medlem. 5942560[/snapback] Hvorfor gifte seg? Støtte gammel kristen tradisjon? Meh. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Det er jo noen foreldre absolutt presser barna sine til å konfirmere seg i kirken, To av kompisene mine fikk ikke bestemme om de skulle konfirmeres i kirken eller borgerlig, de måtte konfirmeres i kirken. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Konfirmerte meg for tre år siden kirkelig. Valgte kristelig fordi alle andre gjorde det. Løy for foreldrene mine og sa det var fordi jeg ville lære. Angrer nå og ville mye heller valgt borgerlig hvis jeg fikk valge om igjen. regner meg ikke som religiøs og fikk svært lite ut av den kristelige konfirmasjonen, bortsett fra hyggelige konfturer med alle vennene. Så tenk dere om før dere velger. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Det er mange som ikkje er kristen mens som konformerer seg i kyrkja likevel. 5942597[/snapback] Meg(med mange andre i klassen) bla Var sikkert bare 2-3 som konfa borgelig. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 borgerlig er så utrolig mye bedre enn kristelig... så lenge man ikke er kristen ofc de som konfirmerte seg kristelig dro på turer langt utti hællvette, men vi nei. vi så film og snakket sammen 4 ganger eller noe! borgerlig ftw Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 http://www.human.no/templates/Page____168.aspx Lenke til kommentar
Erren Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Skal konfirmeres i Oslo Rådhus 7. mai Har fått noen nye venner på kurset, og har også gått til innkjøp av en utrolig kul dress Lenke til kommentar
Ronja Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Skal konfirmeres i Oslo Rådhus 7. mai Har fått noen nye venner på kurset, og har også gått til innkjøp av en utrolig kul dress 5943131[/snapback] Den er jeg enig i. Fått en del gode venner der. Kjole er bare et finfint pluss. Penger? Mjooda. Det er jo veldig kjekt.. Dessuten er det koselig med selvskapet! Og jeg synes kurset har vært finfint. Det skal det ha. Rådhuset 6 mai Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Husker da jeg ble konfirmert( ikke så lenge siden, da) Husker jeg freaka helt ut kvelden før. Det ble litt vel mye oppmerksomhet rundt frøken oppmerksomhet selv(Trodde ikke det gikk ann) Endte med at jeg fikk gaven min og holdt kjeft resten av kvelden. Ble jo en fin dag, men jeg likte ikke at alle skulle "FEIRE" akkurat meg. Det var taler og sanger i fleng og jeg ble så sliten. Fikk ikke så mye penger, men noe sinnsykt mye med smykker Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Skal konfirmeres borgerlig den 6. mai i en kinosal! Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Jeg skal konfirmeres borgerlig den 20 mai i kinosal her også! gleder meg Endret 18. april 2006 av Acolyt3 Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Husker da jeg ble konfirmert( ikke så lenge siden, da) Husker jeg freaka helt ut kvelden før. Det ble litt vel mye oppmerksomhet rundt frøken oppmerksomhet selv(Trodde ikke det gikk ann)Endte med at jeg fikk gaven min og holdt kjeft resten av kvelden. Ble jo en fin dag, men jeg likte ikke at alle skulle "FEIRE" akkurat meg. Det var taler og sanger i fleng og jeg ble så sliten. Fikk ikke så mye penger, men noe sinnsykt mye med smykker 5943479[/snapback] Var noe sånn min konfirmasjon var og. Jeg likte ikke alt styret rundt det hele. Var så ekstemt sliten på slutten at jeg bare ville legge meg ned. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 Hanne:) : Hvor mye fikk du da? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 jeg fikk 15-16 000,-^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå