Gå til innhold

Den Store Konf. Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det ikke litt risky å gi hagle til en 15 årig pubertetsbombe?

6103490[/snapback]

Han vet hva som er for og bak på den. Tror det skal gå bra...

Fikk selv hagle. Treffer ikke det jeg sikter på, så det er egentlig ikke så farlig :p

6104257[/snapback]

 

 

det er vel heller det som er farlig... :p

Lenke til kommentar
Er det ikke litt risky å gi hagle til en 15 årig pubertetsbombe?

6103490[/snapback]

Han vet hva som er for og bak på den. Tror det skal gå bra...

Fikk selv hagle. Treffer ikke det jeg sikter på, så det er egentlig ikke så farlig :p

6104257[/snapback]

Ville sagt at det er farlig ja, men skytevåpen er tøft!

 

Prøvd bare luftpistol og luftgevær, men tøft det og : p

 

Ingen som har no bloopers da? Datt oppi kaka/kjolen revna, sånt no? : p

Lenke til kommentar

Lekte med kameraet til en kompis i konfirmasjonen. Han ringte nettopp. Spurte meg hvor jeg la det. Først var jeg redd for å ha lagt det ute (i snøværet :p ) Han gikk ut for å lete, og det var ikke der. Så gikk han rundt i huset å letet (sikkert ti minutt i telefonen). Tilslutt fant bestemoren hans det. I jakkelommen hans. Ble litt sur på han da.

 

De hadde fet bordpynt i konfirmasjonen. Sånne små kuler man hadde i vann så ble de større. Lekte litt med de da.

 

Og jeg har absolutt respekt for hagle og andre våpen. Bruker haglen til jakt. Skyter absolutt ikke mer skudd en nødvendig. Treffer bare ikke rypa så ofte :p

Lenke til kommentar

Hadde borgerlig konfirmasjon i går, lørdag 13. mai.

 

Seremonien gikk helt fint, ingenting flaut som skjedde der. Feiringen derimot, var litt trist.

 

Maten var forferdelig, finnbiffen var nesten smakløs og lasagnaen var helt forferdelig. Det var sopp i den(sopp i lasagne?!) og osten var alt for dårlig. Etter den triste matopplevelsen fra de to varmrettene orket jeg ikke å smake på noe fra koldtbordet.

 

Det lå haugevis med konvolutter på gavebordet. Jeg hadde ikke tenkt å åpne de før jeg kom hjem, fordi jeg syntes det virket grådig å sitte der og åpne konvolutter som en femåring som åpner gaver. Men etter en del masing fra pappa som mente at folk syntes det var spennende å se på hva jeg fikk, så måtte jeg begynne å åpne konvoluttene. Ble dog konstant avbrutt av gamlinger som spurte om det ble noe penger på meg, ja sa jeg(ser de ikke den store haugen med femtilapper, hundrelapper og femhundrelapper forran meg?).

 

Jeg og søskenbarnet(den andre konfirmanten) orket ikke være igjen å rydde opp, så vi satt på til et annet søskenbarn som kjørte oss hjem. Vi hadde glemt å ta med oss nøklene og akkurat i det øyblikket jeg tok i håndtaket på døra hjem og fant ut at det var låst, så begynte det å regne. Endte med at jeg måtte klatre gjennom et vindu og låse opp til søskenbarnet.

 

Da mamma og pappa kom hjem med pengene telte jeg over hvor mye det ble, 29 850kr ble det. Kommer en gjeng fra Førde på besøk neste torsdag, så tipper jeg runder 30k snart.

 

:)

Lenke til kommentar

Når dere begynte å snakke om hagle, fikk det meg til å tenke på en liten morsom hendelse fra helgen. Hehe... ;)

 

Var på LAN hos en venn, og skulle sove litt. Så våkner jeg av at det svir så inni helvete i ræven. Fant ut at det var Younes(stian turde ikke) som hadde skjøte meg i ræven med en luft(?)shotgun som var visstnok veldg mye trykk på. Det gjorde så jævli vondt. Fikk en svær rød klump å den ene skinken... hehe, og til gjengjeld begynte jeg å piske Younes på låret når han sov med en nettverkskabel :whistle:

Lenke til kommentar
huff da, litt synd da det er en dag som du sikkert husker en stund Tomfu.

Hyggelig at du fikk mye penger da! Fikk du noen gaver i tillegg eller?

6105151[/snapback]

Fikk ikke så mye annet enn penger. Et smykke, slipsnål og kortholder.

Endret av TomFu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...