Gå til innhold

Den Store Konf. Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Achrt! Ja klar, Deutsch ist schön!

6096521[/snapback]

Deutsch ist herlich!

 

 

Er folk egentlig dumme? Hærregud da mann! Ingen får "Mere" Penger av å konfimereseg i kirken! Jeg konfa meg borgerlig jeg og fikk mere en mange andre til konf.!

6097199[/snapback]

Noen gjør det :)

 

Jeg f.eks for mer penger av bestemor fordi hun vil at jeg skal være kristen siden hun er det :) Føler meg litt ussel da :thumbdown:

 

Det at du fikk mer penger enn andre, skyldes nok ikke hvilken konf de tok, er nok heller at du har litt rikere slektninger og fikk mindre gaver.

 

Jeg konfer meg i kirka fordi det er tradisjon og fordi jeg hadde vært den eneste i klassen som hadde konfet meg borgerlig og fordi jeg måtte ha pendlet 8 mil hver vei :ermm:

Lenke til kommentar
Konfirmasjonsdagen er jo ikkje heilt toppers då.. Snakke med gamle tanter som snakka om kor stor du har blitt sida sist dei såg deg.. (Til dåpen..!)

6097963[/snapback]

Hehe, selve dagen er egentlig ganske kjedelig, hvertfall min var litt kjedelig.. Først var det stå opp TIDLIG, så i kirka, etterpå var det fotografering og masse styr, så dro vi og spiste etterpå, der holdt jo folk tale og sånn, og spiste gjorde vi, pratet etterpå, kjedelig.. Det var jo noe arti som hendte innimellom da : ) Pakker er kos, fikk verktøy, penger, fulldekning på traktorlappen og litt andre ting^^

 

Hadde konf i fjor, men kunne liksågodt skrive litt, som jeg ikke har noe annet å gjøre :p

Lenke til kommentar
Konfirmasjonsdagen er jo ikkje heilt toppers då.. Snakke med gamle tanter som snakka om kor stor du har blitt sida sist dei såg deg.. (Til dåpen..!)

6097963[/snapback]

Hehe, selve dagen er egentlig ganske kjedelig, hvertfall min var litt kjedelig.. Først var det stå opp TIDLIG, så i kirka, etterpå var det fotografering og masse styr, så dro vi og spiste etterpå, der holdt jo folk tale og sånn, og spiste gjorde vi, pratet etterpå, kjedelig.. Det var jo noe arti som hendte innimellom da : ) Pakker er kos, fikk verktøy, penger, fulldekning på traktorlappen og litt andre ting^^

 

Hadde konf i fjor, men kunne liksågodt skrive litt, som jeg ikke har noe annet å gjøre :p

6097993[/snapback]

 

Du må være en olding du! Er no yngre enn deg :tease:

 

(Som du kanskje forstår kjeda eg meg og..) :)

Lenke til kommentar

Det er ikkje snilt å banke Maskota!!

 

Eg kan vel seie det at eg fikk noken heftige talar då (Av tanta mi som er veldig ung og "kul") som snakka om puberteten og at eg var ein fin gutt og bla bla bla så fikk eg latterkrampe! :tease: Klarte ikkje å stoppe før eg nesten rulla på golvet! :innocent:

 

EDIT: Håpte på at det var ei fin dame som ville klemme eg! :w00t:

Endret av maskot
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...