Gå til innhold

Er dette kitet et bra kjøp? Canon EOS 350d

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva definerer du som knivskarpe da? Kitlinsen er med der, ser jeg. Den er ok, men langt i fra super. Søk og finn tester av objektivet, så får du mer inngående testing av slikt.

Det andre objektivet har jeg ikke erfaring med, har heller ikke lest noe om det ennå. Kan ikke tenke meg at det er mindre skarpt enn kit-objektivet. Det starter der 18-55 slutter og går helt opp til 200, ergo du har mer tele. To helt forskjellige bruksområder, altså.

Edit: Hvorvidt det er et bra kjøpt får andre uttale seg om, har ikke fugt med på prisene i det siste.

Endret av SirMaximus
Lenke til kommentar

Kit'en er grei nok den. Kjøpte med kit objektivet selv (18-55mm) og har brukt det til mye forskjellig. Trodde faktisk at jeg skulle klare meg godt med det i lang tid, men etter 3 dager skjønte jeg raskt at her ville sparepengene gå til nytt objektiv.

Skal kjøpe et 50mm snart nå, som passer bra til portrettfotografering, noe jeg er interessert i. Har prøvd det på 350D, og det var noe helt annet.

Jeg har lært mye den tiden jeg har hatt kit'en, så er greit å starte med hvis du ikke er så veldig erfaren med speilrefleks.

Bildene jeg har tatt med kit linsa er ihvertfall forhåndsvis flotte og knivskarpe! :!:

Kan ikke si så mye om det andre objektivet, men du kommer raskt til å oppdage at du er glad du kjøpte det tipper jeg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...