Pilseboben Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Er grønn på linux, men har nå lagt inn SUSE 9.2 på laptopen min (av den "enkle grunn at den er syk og NEKTER å la seg instalere av noe som helst Windows produkt, men linux funker fett) men sliter litt med noen greier. Bla at jeg må ha driver til min trådløse nettvesks usb dongle (Topcom usb 54 mbps) Hvordan kan man ordne det..? finns ikkenoe på topcom sine sider... + at jeg hakke peiling!!? en annen ting. jeg har en tegneprogram jeg bruker som jeg skulle hatt på laptopen, men det er windows\mac basert. er det mulig å få det til å virke på linux? Archicad heter det. Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Mener å huske det kortet der har SIS-chipset, og ikke fungerer selv med ndiswrapper (dette ville du funnet ut om du hadde brukt google). Jeg tror nok du blir nødt til å hoppe i det sure eplet og skaffe en dongle med en brikke som har linux-drivere, f.eks asus wl-167 (med forbehold om at de har samme chipset som da jeg kjøpte). Lenke til kommentar
syklitengutt Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 det funker ikke... Har prøvd det med ubuntu! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå