pessimisten Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 hei! for en gang skyld er det ikke min pc som er fuck, men mormors. det som skjer (hun beskriver): pc'en starter opp og slår seg av, det er en bærbar, men det er ikke noe feil med laderen. når den starter opp begynner den også sånn disk skjekk med sånn blå skjerm. det vi har prøvd er sikkerhetsmodus, men da skjedde det samme. tenkte jeg skulle prøve meg på systemgjennoppretting, men pc'en skrur seg av for fort til at jeg rekker det. noen forslag til å fikse det? BTW: mormor bor litt langt borte så, har ikke tilgang til pc'en fysisk takker på forhånd Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Kan være hardware feil så den må inn til reparasjon. Ellers er det vel bare å legge inn alt på nytt og prøve. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 Kan være hardware feil så den må inn til reparasjon. Ellers er det vel bare å legge inn alt på nytt og prøve. 5941379[/snapback] nja, men det ekke så lett...... ho bor i danmark og pc skillen hos går til å bruke word så det å legge inn alt på nytt kan bli litt vanskelig, men takk uansett Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Nei, da er det ikke så lett. Da er det vel ikke noe annet enn å satse på en lokal data sjappe i nærheten av der hun bor. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Å legge in win er jo rimlig enkelt! Og om du guider henne via telefon så burde det kunne gå greit. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 nja, kan ringe litt rundt å se om det er noe lokalt... hvis jeg vil få ho til å legge inn win på nytt så vil hun nok heller kvitte seg med pc'en Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Du må hive innpå litt mer kull, slik at dampen kommer seg igjen. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 Du må hive innpå litt mer kull, slik at dampen kommer seg igjen. 5941980[/snapback] det var mamma som pressa på ho pc'en, ho venter på en unskyldning til å hive den Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Prøve å avbryte autochk som starter opp med å trykke en tast så snart blåskjermen kommer opp. Det er ca 15-30 sec som er default nedtellingtid før den begynner med kontrollen. Er du heldig,så kanskje du kommer inn og utføre en del rep fra windows. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 Prøve å avbryte autochk som starter opp med å trykke en tast så snart blåskjermen kommer opp. Det er ca 15-30 sec som er default nedtellingtid før den begynner med kontrollen.Er du heldig,så kanskje du kommer inn og utføre en del rep fra windows. 5942803[/snapback] nei har prøvd det....man kommer inn på brukeren men med en gang den har "gjort seg klar" så slår den seg av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå