MrLee Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Er det mulig å styre hvordan kommandolinje åpnes? Jeg vil nemlig ha den til å åpne i en annen mappe enn default...? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Du kan vel bruke 'cmd here' til det? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 Nå er jeg ikke helt med. jeg kikket etter en slik "åpne kommandolinje herfra" funksjon, men jeg fant ikke helt Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Link til reg-fil Det som skjer da, er at du kan høyreklikke på mapper og trykke "cmd here", så åpnes cmd i den mappen. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 http://www.microsoft.com/windowsxp/downloa...ppowertoys.mspx der er det en powertoy som gjør det samme tydeligvis greit for oss som har Genuine advantage Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Hehe, jepp Jeg kjører den selv, men det er ikke alle som har de fordelene vi har (hence the url ) Fungerte det for deg? Eller var det ikke helt slik du hadde tenkt? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 Det var ikke til megself, men til en på jobben, men ja, den fungerte akkurat slik han ville..brukte powertoy'en da...ettersom jeg må følge visse retningslinjer her på jobben "HVA?! USJEKKEDE REGISTRY ENTRY'S??!! FY!" hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå