Zeph Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Eg har planar om å utbetre ledningsnettet i bilen grunna dynamostøy (wheeeee proporsjonalt med turtal). Følgande punkter har eg tenkt på: Positiv frå dynamo til batteri Jord til batteri Jord til CD-spelar Skal bruke 32mm² kabel. Overkill for mitt anlegg, men det er dette eg har. Forsterkaren har god jord, og er festa i eit punkt under baksetet der eg har skrapa vekk lakken. Spelaren blir sikkert jorda framme i dashbordet, går ut frå at det går bra, eller bør eg trekke den inn i motoren? Er det andre ledningar eg bør tenke på? Endret 18. april 2006 av zeph Lenke til kommentar
stratoc Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Eg har planar om å utbetre ledningsnettet i bilen grunna dynamostøy (wheeeee proporsjonalt med turtal). Følgande punkter har eg tenkt på: Positiv frå dynamo til batteri Jord til batteri Jord til CD-spelar Skal bruke 32mm² kabel. Overkill for mitt anlegg, men det er dette eg har. Forsterkaren har god jord, og er festa i eit punkt under baksetet der eg har skrapa vekk lakken. Spelaren blir sikkert jorda framme i dashbordet, går ut frå at det går bra, eller bør eg trekke den inn i motoren? Er det andre ledningar eg bør tenke på? 5940659[/snapback] høres ut som en god plan dette, men når det gjelder dynamostøy så er det hovedsaklig jordingen du bør mest tenke på! dersom du har tenkt å bruke en 32mm til spilleren så trur jeg du kommer til å slite dersom du ikke har en overgang fra dette til noe mindre jeg bruker 4mm fra spilleren til batteriet å syns dette fungerer knall! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 Ja, eg tenkte det kanskje vart litt i overkant. For øvrig fant eg nokre fine ferdige lengder på Biltema i dag, med batteripol, kabelsko og krympestrømpe alt ferdig, er ikkje umulig det blir ein sånn løysing på noko av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå