Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Utbedre ledningsnett til stereoanlegg i bil

Zeph

Anbefalte innlegg

Eg har planar om å utbetre ledningsnettet i bilen grunna dynamostøy (wheeeee proporsjonalt med turtal).

Følgande punkter har eg tenkt på:

• Positiv frå dynamo til batteri
  • Jord til batteri
  • Jord til CD-spelar

Skal bruke 32mm² kabel. Overkill for mitt anlegg, men det er dette eg har.

Forsterkaren har god jord, og er festa i eit punkt under baksetet der eg har skrapa vekk lakken.

Spelaren blir sikkert jorda framme i dashbordet, går ut frå at det går bra, eller bør eg trekke den inn i motoren?

Er det andre ledningar eg bør tenke på?

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eg har planar om å utbetre ledningsnettet i bilen grunna dynamostøy (wheeeee proporsjonalt med turtal).

Følgande punkter har eg tenkt på:

•  
  • Positiv frå dynamo til batteri

• Jord til batteri

• Jord til CD-spelar

Skal bruke 32mm² kabel. Overkill for mitt anlegg, men det er dette eg har.

Forsterkaren har god jord, og er festa i eit punkt under baksetet der eg har skrapa vekk lakken.

Spelaren blir sikkert jorda framme i dashbordet, går ut frå at det går bra, eller bør eg trekke den inn i motoren?

Er det andre ledningar eg bør tenke på?

5940659[/snapback]

høres ut som en god plan dette, men når det gjelder dynamostøy så er det hovedsaklig jordingen du bør mest tenke på!

dersom du har tenkt å bruke en 32mm til spilleren så trur jeg du kommer til å slite dersom du ikke har en overgang fra dette til noe mindre :) jeg bruker 4mm fra spilleren til batteriet å syns dette fungerer knall!

Lenke til kommentar

Ja, eg tenkte det kanskje vart litt i overkant. For øvrig fant eg nokre fine ferdige lengder på Biltema i dag, med batteripol, kabelsko og krympestrømpe alt ferdig, er ikkje umulig det blir ein sånn løysing på noko av det ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...