Jan Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 23% fravær i år. Signering ftw. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Har nok en god del fravær i år pga av kjøretimer. Hender jeg tar meg en dag fri viss jeg føler meg sliten, fordi jeg vet at jeg fort blir syk viss jeg over lang tid stresser og herjer. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 (endret) En i klassen min har vært på skolen 2 ganger siden i høst, Grunn? Noen sier at han er plaget med migrene, men han kan jo ikke ha migrene hele året rundt? Han spiller også pc over 10 timer døgnet. 6161964[/snapback] Hodepine og PC er uforenelige, så jeg tviler på at det er migrene, som er enda verre. Skulker ikke selv. (Men det kan jo være at jeg oppfører meg sykere enn jeg faktisk er, da.) Endret 23. mai 2006 av kjehaako Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Jeg har vel skulket et par gymtimer da jeg gikk IKT. Mest fordi det var stress å dra på gymbagen på bussen, og litt fordi det tok 15 min gå bort til gymsalen. Satt på irc og surfet i stedet. Ellers så har jeg vel skulket en "aktivitetsdag" hvor vi skulle gå opp Stolzekleiven. Har skulket én samfunnsfagprøve også. Dumt gjort av meg, der røk den 6'eren. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Skulker så godt som aldri. Har kanskje gjort det maks 1-2 dager i løpet av 12år med skole. Har kanskje skulket noen småtimer, men generelt har jeg veldig lavt fravær. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Jeg har vilt med fravær. 12-13 % jevnt over i alle fag. Ingen har likevel sendt brev om fare for å ikek få karakter så... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Altså, alt er "godkjent", jeg "skulker" da utspekulert nok. Lenke til kommentar
veos Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Fysja, har 17 dager å 32 timer i fravær, jeg! Sier til meg selv litt for ofte, "Vegard, det regner ute i dag, og du har en kjedelig timeplan. Jeg tror kanskje det ikke skader så mye om du er hjemme akkurat i dag. En dag fra eller til spiller ingen rolle!" Tror jeg burde skjerpe meg disse siste dagene. Går forresten GK - medier & kommunikasjon. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 (endret) Går Teknisk Byggfag 1 året, skal bli Blikkenslager Fravær, Dager: 19? (må sjekke, kanskje mer) Timer: 157 Blei litt mye, men jeg står enda og har fått plass videre, så jeg lever enda. Men om det var et smart valg av meg med skulkinga? Nei, det var det ikke. Men jeg bare kan ikke fordra enkelte timer osv, forbanna +((/&+ noen ganger. Har tilogmed 63,5 (,5??) timer fravær i ett fag som er maks 18 timer fravær ellers får man stryk, men jeg står i det med en 3'er. :!: EDIT: Er jeg ""Skulkekongen" så langt? [og nei, er ikke stolt] Endret 23. mai 2006 av Lakus Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Skulket nesten ingenting på ungdomsskolen (kanskje 15-20 timer på tre år), men er så alt for lett å skulke på videregående, du får jo ikke gjensitting eller annen straff! Har ikke så alt for drøyt med fravær though, skulker bare hvis det er noe jeg syns virker unødvendig og kjedelig. Går media btw. Husker på ungdomsskolen da straffen var parade, dvs. komme en time tidligere på skolen for å sitte og gjøre skolearbeid... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Husker på ungdomsskolen da straffen var parade, dvs. komme en time tidligere på skolen for å sitte og gjøre skolearbeid... 6163455[/snapback] hadde noe lignende på min ungdomskole. Jobbe med vaktmestern ett par timer, men hvem ga vel ikke faan? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Jeg skulker gymtimer om jeg ikke gidder. og det har jeg vel gjort siden tidenes morgen. Makan til hensiktsløst fag skal du lete lenge etter. Mirakuløst nok har jeg svært lite fravær, kanskje på grunn av at vi ofte benytter oss av fiktive egentreningsopplegg. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Går Teknisk Byggfag 1 året, skal bli Blikkenslager Fravær, Dager: 19? (må sjekke, kanskje mer) Timer: 157 Du burde klart stryke. Ikke for å være slem, men det er urettferdig mot de andre å la folk med så mange enkelttimer stå i flere fag. Iallefall når du hadde så mye fravær i enkelte fag. Lenke til kommentar
Perdition Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Det er jo noe som mangler når man er hjemme fra skolen. Syntes faktisk skoleferiene kan være kjedlige. (<shock>) Har skulka 1 fransktime i hele mitt liv. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Går Teknisk Byggfag 1 året, skal bli Blikkenslager Fravær, Dager: 19? (må sjekke, kanskje mer) Timer: 157 Du burde klart stryke. Ikke for å være slem, men det er urettferdig mot de andre å la folk med så mange enkelttimer stå i flere fag. Iallefall når du hadde så mye fravær i enkelte fag. 6163538[/snapback] Jeg er klar over det, og synes det er sykt selv. Men jeg henger fast enda og er hapy med det Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Fant ut at jeg hadde 4 dager og 15 timer. Dette er langt mer enn hva jeg vanligvis har. Dette skyldes i stor grad kjøretimer. Tror kanskje jeg skulle ha litt mer, men lærerne er ofte litt urettferdig snille med meg. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Jeg synes plutselig ikke mine 9 dager og 19 timer var så ille... Men det er bare dette halvåret. I høstsemesteret hadde jeg 1 dag og fjorten timer. Altså, totalt 10 dager og 33 timer.. Uff.. Det ser lite pent ut på vitnemålet men.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Læreren min sier jeg har vært borte ni dager. <3 MK <3 Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 jeg har vært borte i 11 dager og 10 timer 10 timer ser vel ikke så ille ut på vitnemålet Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Huff, har skulka meir og meir i det siste. Har nok blitt litt både timar og dagar etter kvart i tredjeklasse... Førsteklasse var så flott, null fraver i det heile tatt samt gode karakterar. Utgangen av tredjeklasse: et lite lass av fraver, samt karakterar som har sunke til bunns. Jaja, militæret et år, og så NITH der eg allerede har plass. Godt er det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå