Anette_ Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Pleier ikke å skulke men det har vært noen dager jeg antakelig har overbevist megselv om at jeg er sykere enn jeg er for å slippe en matteprøve. Også skulket jeg en bedøkprøve en gang, bare dro hjem istedet. Ellers er jeg enig med Linn Christin om at det ikke er noe poeng i å sitte å kjede seg i kantina en dobbeltime og få fravær. Det hadde jeg aldri giddi, enten så drar man hjem fordi det er siste time eller så drar man til timen. Helt sistnevnte. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Klart man kan skulke fra jobben. Man har da masse egenmeldinger Lenke til kommentar
Silje: Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Huff, ei jente i klassen min har vært på skolen kanskje 8 dager dette skoleåret Lenke til kommentar
Peep Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Jeg tror faktisk jeg kårer meg selv som "Den Ubestridte Skulkekongen" Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Jeg tror faktisk jeg kårer meg selv som "Den Ubestridte Skulkekongen" 6157580[/snapback] hvor mange fraværstimer har du? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Dere som skal begynne på vkII: Spar fraværet til russetiden så er du smart. Kjipt når det plutselig regner varsler. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Jeg skulker aldri, og planlegger ikke å gjøre det heller Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Jeg har skulket så mye at jeg har kontrakter i alle fag på skolen, og jeg var hjemme i dag pga allergien min(glemte å ta pillene). Så nå har lærene mine møte for å bestemme om jeg må opp til eksamen pga fraværet mitt. Ja, jeg veit jeg har vært dum. Men det er så typisk at jeg klarte å glemme å ta pillene mine, bare håper det går bra jeg. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 jeg har 1 dag og 13 timer fravær samla igjennom hele året. det er vel 8 av de timene som er skulk. Syns fortsatt at jeg har en del fravær, selv om de i klassen min "himler" med øya på hvor lite fravær jeg har. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Jeg tror faktisk jeg kårer meg selv som "Den Ubestridte Skulkekongen" 6157580[/snapback] hvor mange fraværstimer har du? 6157615[/snapback] Jeg har sikkert mer enn dere tilsammen. Hadde 39 dager og 30 timer i fjor Endret 22. mai 2006 av MagnusW Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 til no har eg 1 dag og 7 timer.. den ene dagen var eg syk, og dei 7 timene forsåv eg meg. Lenke til kommentar
Exici Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hvorfor skulke egentlig?! Jeg har aldri gjort det, og kommer heller aldri til å gjøre det ! *SkoleNerd* Exici Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) skulker så mye som mulig... altså.. hva meg selv tillater.. så det blir sikkert en dobbelttime i måneden eller noe... en dag her og der Endret 22. mai 2006 av Slettet+1242 Lenke til kommentar
jebus2 Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Tja, jeg tok ganske bra av med skulking i første termin på GK Elektro.. Men nå begynner stoffet å bli så vanskelig at jeg trenger min ubrukelige lærer av og til. Du kan spørre han om en ting, og han forklarer 10 andre ting... og man får aldri svar på det man spør om. Jeg forstår meg bare ikke på mannen. Så jeg gikk lei av dette det første halvåret og fant ut av alt selv. Og tok meg litt tid hjemme og med venner Men nå forstår jeg såpass lite at jeg angrer litt. Prøver å henge med. Men læreren hjelper ikke på - det jeg klarer, klarer jeg av egen tankegang. Karakterene holder seg nå på gjennomsnittlig nivå... Lenke til kommentar
V-by Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Tilsammen så har jeg vel skulket en del. men minst i år... Men så pleier jeg bare skulke når jeg er sliten, og trøtt og lei av skolen. Og mange prøver og kjedelige timer i fjord Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Jeg skulker noe, men ikke mye.. Kan skulke noen timer hvis det f.x er kommet masse nysnø på fjellet, eller noe utrolig kult skjer... Og avogtil at jeg føler for å sove lengre... Men jeg skulker svært skjeldent! Lenke til kommentar
royale Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Jeg har for mye fravær, må faen meg skjerpe meg neste år. Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 En i klassen min har vært på skolen 2 ganger siden i høst, Grunn? Noen sier at han er plaget med migrene, men han kan jo ikke ha migrene hele året rundt? Han spiller også pc over 10 timer døgnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå