KillerX Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) skulket 80% av 10'ende og 9'ende klasse. Jeg er kul. 5940875[/snapback] Og hvordan går det på VGS nå da? Om du i det heletatt begynte der da. Syns du skal tenke litt på konsekvensene jeg, hvor gammel eru nå egentlig? 5940882[/snapback] går ikke på vgs, er 18. edit: men må vell fyre igang vgs snart Endret 18. april 2006 av KillerX Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 skulket 80% av 10'ende og 9'ende klasse. Jeg er kul. 5940875[/snapback] Og hvordan går det på VGS nå da? Om du i det heletatt begynte der da. Syns du skal tenke litt på konsekvensene jeg, hvor gammel eru nå egentlig? 5940882[/snapback] går ikke på vgs, er 18. edit: men må vell fyre igang vgs snart 5940890[/snapback] Tror vel det ja! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Skulker ikke så mye egentlig. Blir noen dager innimellom som jeg ikke orker å gå på skole, og overbeviser meg selv om at jeg er litt syk. Ellers blir det noen timer med valgfag, som er så jævlig kjedelig at jeg holder på å dø. Sjakk. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Må nevnes at jeg tror jeg har vondt i magen fordi jeg hater jobben min Har vært frisk hele påska, men nå er jeg tilbake på jobb og har vondt i magen igjen 5940737[/snapback] Utbrent? 5940762[/snapback] Tvert imot Liker den bare ikke, og har alt for lite å gjøre Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Litt offtopic, men sliter jeg hvis jeg har ca 7-8 dager og 10-15 timer fravær i GK allmen? Edit: Og max 10% fravær i alle fag, rundt 5% i de fleste. Endret 18. april 2006 av @daniel89j Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Litt offtopic, men sliter jeg hvis jeg har ca 7-8 dager og 10-15 timer fravær i GK allmen? Edit: Og max 10% fravær i alle fag, rundt 5% i de fleste. 5940932[/snapback] Hvis du har gode karakterer tror jeg ikke det skal være noe problem. Jeg hadde 39 enkelt-timer og fikk læreplass på første forsøk.. Enkelt-timer ser ikke så bra ut! Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 Må nevnes at jeg tror jeg har vondt i magen fordi jeg hater jobben min Har vært frisk hele påska, men nå er jeg tilbake på jobb og har vondt i magen igjen 5940737[/snapback] Utbrent? 5940762[/snapback] Tvert imot Liker den bare ikke, og har alt for lite å gjøre 5940924[/snapback] Kan jeg få spørre hva du jobber som? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Jeg har ikke skulka en eneste dag detta skoleåret! Men i dag skulker jeg fra 12. er fa'n meg så trøtt og sliten... så en halv dag burde jeg kunne få. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Hihi! Jeg har fri idag jeg, lærerene har planleggingsdag! Flere av dem Så jeg slipper å skulke.. Endret 18. april 2006 av kezoom Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Jeg skulker på fjerde dagen. Får se om jeg klarer å karre meg opp i morra. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Så kommer jeg sikkert til å skulke på fredag, russefest på torsdag Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 fordi jeg går GK allmen, VGS...er jo bare å sette seg i kantina 5940695[/snapback] Sette seg i kantina er klassiker. 5940697[/snapback] Litt kjipt når rektor er innom og kjenner deg igjen... Satt og spiste eple jeg Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 fordi jeg går GK allmen, VGS...er jo bare å sette seg i kantina 5940695[/snapback] Sette seg i kantina er klassiker. 5940697[/snapback] Litt kjipt når rektor er innom og kjenner deg igjen... Satt og spiste eple jeg 5941056[/snapback] skolen vår er sånn at vi begynner kvart over 8 og slutter kvart over 3, men har 2-4 fritimer midt på dagen eller no. så de tror jeg bare at jeg har fritimer hvis det kommer en lærer fra en annen klasse Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Kan jeg få spørre hva du jobber som? 5940960[/snapback] Kontorlærling... 3,5 mnd igjen til fagprøve Lenke til kommentar
C@sh Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Skulket altfor mye dette skoleåret har sånn ca 50% fravær Grunn: Angere noe sinnsykt at jeg valgte denne linjen i det hele tatt 5940880[/snapback] Jeg er i akkurat samme situasjonen. har ikke 50% fravær riktignok, men mye fravær. Og jeg lurer på hva i all verden jeg gjør på denne linja. Har det så elendig at jeg faktisk GLEDER MEG til allmenn påbygg neste år Lenke til kommentar
............... Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Jeg føler jo at det var litt behaglig med at lærerne hadde planleggingsdag i dag Stod opp nå nettopp, ahh Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Har aldri skulka så mye. Tatt ett par dager jeg har latet som jeg er fri, men har sjeldent sulket på GK. Det som er så dritt på Videregående er at det er ikke noe gyldig fravær. Alt er fravær, uansett! F.eks i høst når jeg fikk tredjegradsforbrenning på beinet var jeg mye hos legen og på sjukehuset, og det fikk skolen bevis for. Fikk allikevel ikke slettet det Herregud, jeg kanskje mistet beinet hvis det ikke hadde vært for at jeg var der! Ellers så har jeg liggi med knekt kragebein nå uken før påske, og det var umylig for meg å komme meg på skola. Får jeg sletta det? Neida! Hater dette systemet De tar ikke hensyn til elevene! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Har aldri skulka så mye. Tatt ett par dager jeg har latet som jeg er fri, men har sjeldent sulket på GK. Det som er så dritt på Videregående er at det er ikke noe gyldig fravær. Alt er fravær, uansett! F.eks i høst når jeg fikk tredjegradsforbrenning på beinet var jeg mye hos legen og på sjukehuset, og det fikk skolen bevis for. Fikk allikevel ikke slettet det Herregud, jeg kanskje mistet beinet hvis det ikke hadde vært for at jeg var der! Ellers så har jeg liggi med knekt kragebein nå uken før påske, og det var umylig for meg å komme meg på skola. Får jeg sletta det? Neida! Hater dette systemet De tar ikke hensyn til elevene! 5941306[/snapback] Det der er utrolig irriterende! Jeg fikk selv legeerklæring på at jeg hadde fravær på grunn av kyssesyken på VGS (eller var det vannkopper...) Da jeg ville levere den for å få det gyldige fraværet mitt slettet fikk jeg beskjed om at det ikke gikk. Så det jeg må gjøre er å ha legeerklæringen i mappa sammen med karakterkortene, og så dersom noen spør hva fraværet skyldes kan jeg fravise bevis på at det ikke var skulking. Utrolig teit måte å gjøre det på Lenke til kommentar
C@sh Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Har aldri skulka så mye. Tatt ett par dager jeg har latet som jeg er fri, men har sjeldent sulket på GK. Det som er så dritt på Videregående er at det er ikke noe gyldig fravær. Alt er fravær, uansett! F.eks i høst når jeg fikk tredjegradsforbrenning på beinet var jeg mye hos legen og på sjukehuset, og det fikk skolen bevis for. Fikk allikevel ikke slettet det Herregud, jeg kanskje mistet beinet hvis det ikke hadde vært for at jeg var der! Ellers så har jeg liggi med knekt kragebein nå uken før påske, og det var umylig for meg å komme meg på skola. Får jeg sletta det? Neida! Hater dette systemet De tar ikke hensyn til elevene! 5941306[/snapback] Men det er vel sånn at du får med på vitnemålet hvorfor du, for eksempel, var borte uken før påske. Uansett om det var nødvendig å være hjemme så er det fravær. Men hvis du skal søke jobb hos en bedrift og de ser at du hadde brukket kragebein, så har de forståelse for det. Og de skjønner at du ikke brekker kragebeinet hvert år.. om du skjønner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå