Gå til innhold

Skulking - Når, hvor?

Anbefalte innlegg

skulket 80% av 10'ende og 9'ende klasse. Jeg er kul.

5940875[/snapback]

Og hvordan går det på VGS nå da? Om du i det heletatt begynte der da. Syns du skal tenke litt på konsekvensene jeg, hvor gammel eru nå egentlig?

5940882[/snapback]

går ikke på vgs, er 18.

edit: men må vell fyre igang vgs snart ;)

Endret av KillerX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
skulket 80% av 10'ende og 9'ende klasse. Jeg er kul.

5940875[/snapback]

Og hvordan går det på VGS nå da? Om du i det heletatt begynte der da. Syns du skal tenke litt på konsekvensene jeg, hvor gammel eru nå egentlig?

5940882[/snapback]

går ikke på vgs, er 18.

edit: men må vell fyre igang vgs snart ;)

5940890[/snapback]

Tror vel det ja! :w00t:

Lenke til kommentar
Litt offtopic, men sliter jeg hvis jeg har ca 7-8 dager og 10-15 timer fravær i GK allmen?

Edit: Og max 10% fravær i alle fag, rundt 5% i de fleste.

5940932[/snapback]

Hvis du har gode karakterer tror jeg ikke det skal være noe problem. Jeg hadde 39 enkelt-timer og fikk læreplass på første forsøk.. Enkelt-timer ser ikke så bra ut!

Lenke til kommentar
Må nevnes at jeg tror jeg har vondt i magen fordi jeg hater jobben min  :blush:  Har vært frisk hele påska, men nå er jeg tilbake på jobb og har vondt i magen igjen  :thumbdown:

5940737[/snapback]

Utbrent? :p

5940762[/snapback]

Tvert imot :thumbdown: Liker den bare ikke, og har alt for lite å gjøre

5940924[/snapback]

Kan jeg få spørre hva du jobber som? :tease:

Lenke til kommentar
fordi jeg går GK allmen, VGS...

er jo bare å sette seg i kantina :p

5940695[/snapback]

Sette seg i kantina er klassiker. :p

5940697[/snapback]

Litt kjipt når rektor er innom og kjenner deg igjen... :blush:

Satt og spiste eple jeg :)

5941056[/snapback]

skolen vår er sånn at vi begynner kvart over 8 og slutter kvart over 3, men har 2-4 fritimer midt på dagen eller no. så de tror jeg bare at jeg har fritimer hvis det kommer en lærer fra en annen klasse ;)

Lenke til kommentar
Skulket altfor mye dette skoleåret :D  har sånn ca 50% fravær :hrm:

Grunn:  Angere noe sinnsykt at jeg valgte denne linjen i det hele tatt :thumbdown:

5940880[/snapback]

Jeg er i akkurat samme situasjonen. har ikke 50% fravær riktignok, men mye fravær. Og jeg lurer på hva i all verden jeg gjør på denne linja. Har det så elendig at jeg faktisk GLEDER MEG til allmenn påbygg neste år :hmm:

Lenke til kommentar

Har aldri skulka så mye. Tatt ett par dager jeg har latet som jeg er fri, men har sjeldent sulket på GK.

Det som er så dritt på Videregående er at det er ikke noe gyldig fravær. Alt er fravær, uansett!

F.eks i høst når jeg fikk tredjegradsforbrenning på beinet var jeg mye hos legen og på sjukehuset, og det fikk skolen bevis for. Fikk allikevel ikke slettet det :hrm:

Herregud, jeg kanskje mistet beinet hvis det ikke hadde vært for at jeg var der!

Ellers så har jeg liggi med knekt kragebein nå uken før påske, og det var umylig for meg å komme meg på skola. Får jeg sletta det? Neida! Hater dette systemet :hrm:

De tar ikke hensyn til elevene!

Lenke til kommentar
Har aldri skulka så mye. Tatt ett par dager jeg har latet som jeg er fri, men har sjeldent sulket på GK.

Det som er så dritt på Videregående er at det er ikke noe gyldig fravær. Alt er fravær, uansett!

F.eks i høst når jeg fikk tredjegradsforbrenning på beinet var jeg mye hos legen og på sjukehuset, og det fikk skolen bevis for. Fikk allikevel ikke slettet det :hrm:

Herregud, jeg kanskje mistet beinet hvis det ikke hadde vært for at jeg var der!

Ellers så har jeg liggi med knekt kragebein nå uken før påske, og det var umylig for meg å komme meg på skola. Får jeg sletta det? Neida! Hater dette systemet :hrm:

5941306[/snapback]

Det der er utrolig irriterende! Jeg fikk selv legeerklæring på at jeg hadde fravær på grunn av kyssesyken på VGS (eller var det vannkopper...)

Da jeg ville levere den for å få det gyldige fraværet mitt slettet fikk jeg beskjed om at det ikke gikk. Så det jeg må gjøre er å ha legeerklæringen i mappa sammen med karakterkortene, og så dersom noen spør hva fraværet skyldes kan jeg fravise bevis på at det ikke var skulking.

Utrolig teit måte å gjøre det på :thumbdown:

Lenke til kommentar

5941306[/snapback]

Men det er vel sånn at du får med på vitnemålet hvorfor du, for eksempel, var borte uken før påske. Uansett om det var nødvendig å være hjemme så er det fravær. Men hvis du skal søke jobb hos en bedrift og de ser at du hadde brukket kragebein, så har de forståelse for det. Og de skjønner at du ikke brekker kragebeinet hvert år.. om du skjønner. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...