Chalciporuspiperatus Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Ja, topicen forklarer seg selv. Når har du skulket? Hvorfor skulket du? Hvordan gjorde du det? Så fyr løs! ...Kan også fortelle at jeg skulker i skrivende stund, grunnet at vi skal strikke i hele dag. Mamma drar kl. 8 så jeg bare står opp, lager en thread her, spiser frokost, og legger meg. natta, folkens! Edit: Merker at pollensesongen har begynt, da er det kansje ikke så kos å være hjemme alikavell. Endret 18. april 2006 av zeeq Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Tror jeg har skulket 2-3 dager i løpet av mine 12 år på grunn- og videregående skole. Siste gangen var vel siste året på vgs, da meg og en kamerat gikk og så Ali G In Da House på kino. Gøy film, gøy dag Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 Tror jeg har skulket 2-3 dager i løpet av mine 12 år på grunn- og videregående skole. Siste gangen var vel siste året på vgs, da meg og en kamerat gikk og så Ali G In Da House på kino. Gøy film, gøy dag 5940629[/snapback] Går i 8'ende nå, skulket 2 ganger grunnet strikking. Vi har sånne jalla-pakkis lærere som glemmer å rope opp osv, så det går så fint så. De merker ikke engang at halve klassen skulker (Si ifra om "Jalla-pakkis" virker diskriminerende....) Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Er litt småforkjøla i dag, så jeg ble hjemme. Mange vil vel kalle det skulking (bl. a. mamma ), for jeg kunne vel strengt tatt gått på skolen, men jeg liker ikke å sitte å snyte meg og nyse i klasserommet. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Er litt småforkjøla i dag, så jeg ble hjemme. Mange vil vel kalle det skulking (bl. a. mamma ), for jeg kunne vel strengt tatt gått på skolen, men jeg liker ikke å sitte å snyte meg og nyse i klasserommet. 5940645[/snapback] Spesielt når du foretrekker å snyte deg foran lvl 60 rougen din? Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Er litt småforkjøla i dag, så jeg ble hjemme. Mange vil vel kalle det skulking (bl. a. mamma ), for jeg kunne vel strengt tatt gått på skolen, men jeg liker ikke å sitte å snyte meg og nyse i klasserommet. 5940645[/snapback] Spesielt når du foretrekker å snyte deg foran lvl 60 rougen din? 5940648[/snapback] Hahaha, eid ...kan vel si at jeg sitter å gnir meg i øynene forran min lvl 60 rogue Endret 18. april 2006 av zeeq Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Er litt småforkjøla i dag, så jeg ble hjemme. Mange vil vel kalle det skulking (bl. a. mamma ), for jeg kunne vel strengt tatt gått på skolen, men jeg liker ikke å sitte å snyte meg og nyse i klasserommet. 5940645[/snapback] Spesielt når du foretrekker å snyte deg foran lvl 60 rougen din? 5940648[/snapback] Blir vel level 42 hunteren <3 . Men må sove ut litt mer etter TG også, da . WoW er ikke morsomt før på ettermiddagen når andre spiller også, men. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Har vel blitt en del ganger jeg har faket at jeg er sjuk da.. Bruker som oftest kvalm eller vondt i halsen eller noe, ikke noe sjakktrekk å bruke vondt i hodet, for da får jeg ikke lov til å sitte på pcen eller se på film elns.. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 ikke si mange hele dager, det er bare 1, men har skulket 3-4 dobbeltimer tysk og matte er no dritt Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 ikke si mange hele dager, det er bare 1, men har skulket 3-4 dobbeltimer tysk og matte er no dritt 5940673[/snapback] Hvordan i heite helvette klarer du og skulke skoletimer uten å bli tatt? Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 fordi jeg går GK allmen, VGS... er jo bare å sette seg i kantina Lenke til kommentar
embark Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 fordi jeg går GK allmen, VGS...er jo bare å sette seg i kantina 5940695[/snapback] Sette seg i kantina er klassiker. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Har vel egentlig lyst til å skulke i skrivende stund. Skulket de to siste dagene før ferien, og nå må jeg altså på skolen. Huff. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Har for mykje fravær, iallfall. Endret 18. april 2006 av Henrik Lied Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Å "dra hjem for å jobbe hjemme" var en klassiker på videregående Ellers kunne jeg vel finne på å skulke dersom jeg hadde lite fravær og ikke hadde helt lyst på skolen en viss dag. F'eks dersom vi hadde en vanskelig prøve Da sa jeg til mamma at jeg ville bli hjemme neste dag, og det var greit liksom. Nå som jeg jobber kan man jo egentlig ikke skulke, men jeg var borte fra jobben noen dager for noen uker siden da jeg hadde mye vondt i magen. Må nevnes at jeg tror jeg har vondt i magen fordi jeg hater jobben min Har vært frisk hele påska, men nå er jeg tilbake på jobb og har vondt i magen igjen Skulka aldri enkelt-timer, da jeg ikke ser poenget i å sitte i kantina å kjede meg. Om jeg skulka en time eller to måtte det være på slutten av dagen Lenke til kommentar
embark Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Må nevnes at jeg tror jeg har vondt i magen fordi jeg hater jobben min Har vært frisk hele påska, men nå er jeg tilbake på jobb og har vondt i magen igjen 5940737[/snapback] Utbrent? Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 skulket 80% av 10'ende og 9'ende klasse. Jeg er kul. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 ikke si mange hele dager, det er bare 1, men har skulket 3-4 dobbeltimer tysk og matte er no dritt 5940673[/snapback] Hvordan i heite helvette klarer du og skulke skoletimer uten å bli tatt? 5940686[/snapback] Bare og sette seg i kantine, eller sitte ute elns. Har for mykje fravær, iallfall. 5940705[/snapback] Word. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Skulket altfor mye dette skoleåret har sånn ca 50% fravær Grunn: Angere noe sinnsykt at jeg valgte denne linjen i det hele tatt Endret 18. april 2006 av vivastar Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 skulket 80% av 10'ende og 9'ende klasse. Jeg er kul. 5940875[/snapback] Og hvordan går det på VGS nå da? Om du i det heletatt begynte der da. Syns du skal tenke litt på konsekvensene jeg, hvor gammel eru nå egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå