Gå til innhold

3 nye sesonger med 24! (totalt 8)

Anbefalte innlegg

Digger 3 sesonger til med 24! Hadde jeg hørt det før sesong 5 hadde jeg blitt litt skeptisk skal jeg innrømmen, men s5 overgår alt!

5957833[/snapback]

Slike kommentarer lover bra før serien begynner på TV 2. :)

Selv kommer jeg helt sikkert til å følge med på de nye sesongene. Om noe kommer i veien, får jeg nok heller kjøpe dem.:shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
24 er jo mer forutsigbart en Smallville.

5957609[/snapback]

Er du blind du da kanskje?

Digger 3 sesonger til med 24! Hadde jeg hørt det før sesong 5 hadde jeg blitt litt skeptisk skal jeg innrømmen, men s5 overgår alt!

5957833[/snapback]

Tror du han hadde synes det hadde vært forutsigbart viss han var blind?

*osv osv*

5963235[/snapback]

Farsken, du har gode innlegg altså. :thumbup::thumbup::thumbup:

Lenke til kommentar

5957609[/snapback]

5957833[/snapback]

*snip*

5963235[/snapback]

Haha.. Så tragisk. Alle som ser på 24 er fjortiser? Hvis du og bestemoren din sitter å forutser alt som skjer i 24 er dere faen meg gode altså.. :thumbup:

edit: Eller er det sånn at du ikke ser på det, for det er så dårlig, men alikevel veit utmerket godt at det er veldig forutsigbart..? :hmm:

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Sett bort ifra at alt går bra tilslutt kan jeg ikke si at 24 er forutsigbart, bare se på sesong 5.

5966484[/snapback]

Hvis noen forutså det som skjedde i første episode av sesong 5, da skal de få medalje av meg.

5966540[/snapback]

Ikke minst slutten av sesong 4.. Bare latterlig og tragisk å si at det er forutsigbart.

Lenke til kommentar
Sett bort ifra at alt går bra tilslutt kan jeg ikke si at 24 er forutsigbart, bare se på sesong 5.

5966484[/snapback]

Hvis noen forutså det som skjedde i første episode av sesong 5, da skal de få medalje av meg.

5966540[/snapback]

Jeg ser deg og høyner med pokal.

Lenke til kommentar

5957609[/snapback]

5957833[/snapback]

*snip*

5963235[/snapback]

Haha.. Så tragisk. Alle som ser på 24 er fjortiser? Hvis du og bestemoren din sitter å forutser alt som skjer i 24 er dere faen meg gode altså.. :thumbup:

edit: Eller er det sånn at du ikke ser på det, for det er så dårlig, men alikevel veit utmerket godt at det er veldig forutsigbart..? :hmm:

5966312[/snapback]

Jeg ser en del på det, men det er kun fordi jeg har flere kamerater som ser på det, og derfor ser jeg på det siden jeg synes det er koselig å være venner.

Nei, jeg tenker ikke på at det kun er forutsigbart siden alt ender godt, men hele greia er lagd i sånn typisk hoolywood-setting, som flere og flere thai-produsenter har kopiert i den siste tid, og det blir utrolig kjedelig og forutsigbart i lengden.

Nei, jeg har ikke til dags dato møtt noen ikke-fjortisser som ser på 24, så derfor ville jeg tippe at alle som ser på 24 er fjortisser, ja.

Og ja, bestemoren min sa faktisk at hun synes det var forutsigbart etter at hun hadde rotet seg inn på tv2 mens det gikk en gang. :tease:

Forresten, HAHA, så tragisk.

Endret av warpig
Lenke til kommentar
Forutsigbart fordi alt ender bra? Hvis det betyr at landet fortsatt står der mot slutten, så joda.. Det er ikke mange serier hvor en atombombe går av, virus blir sluppet ut blant folket, spioner/terrorister slipper unna med alt de har gjort fordi de tystet på noen andre..

5966593[/snapback]

Nei, jeg rettet meg, jeg mente det ikke er forutsigbart kun fordi alt ender bra, men det er forutsigbart fordi hele greie er lagd akkuratt som de titalls med hoolywood-filmene man får kjøpt for en femtilapp på den lokale bensinstasjonen.

Lenke til kommentar

Det er nå din mening da warpig, og jeg respekterer det. Men jeg personlig synes det er helt tragisk å si det du sier. Spesielt at alle som ser på 24 er fjortiser, det må være den mest idiotiske kommentaren jeg har hørt på veldig veldig lenge!

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Det er nå din mening da warpig, og jeg respekterer det. Men jeg personlig synes det er helt tragisk å si det du sier. Spesielt at alle som ser på 24 er fjortiser, det må være den mest idiotiske kommentaren jeg har hørt på veldig veldig lenge!

5966620[/snapback]

Og det må du gjerne mene. :)

Lenke til kommentar
Nei, jeg har ikke til dags dato møtt noen ikke-fjortisser som ser på 24, så derfor ville jeg tippe at alle som ser på 24 er fjortisser, ja.

5966577[/snapback]

Slike konklusjoner vitner om analytiske og rasjonelle evner på et helt annet nivå enn hva de fleste kan drømme om! Her kommer jeg med min egen konklusjon: Jeg har pr. dags dato aldri møtt noen som ser på "Lost". Ergo betyr dette at faktisk ingen ser på "Lost".

:roll:

Lenke til kommentar

5966577[/snapback]

Slike konklusjoner vitner om analytiske og rasjonelle evner på et helt annet nivå enn hva de fleste kan drømme om! Her kommer jeg med min egen konklusjon: Jeg har pr. dags dato aldri møtt noen som ser på "Lost". Ergo betyr dette at faktisk ingen ser på "Lost".

5967530[/snapback]

Jeg har aldri møtt deg. :hmm:

Lenke til kommentar

5966577[/snapback]

5967530[/snapback]

Nei, jeg mener at siden jeg ikke har møtt, eller sett noen andre enn fjortisser som ser på 24 frivilig, at du derfor mest sannsynelig må være fjortiss for å se på 24 og like det.

Og, nei, jeg har aldri påstått det kun er fjortisser som ser på 24.

Endret av warpig
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...