ManagHead Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 24 er en av de beste seriene jeg har fulgt med på! Men, hvor lang tid vil det ta før de er ferdig med dette? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 24 er jo mer forutsigbart en Smallville. 5957609[/snapback] Er du blind du da kanskje? Digger 3 sesonger til med 24! Hadde jeg hørt det før sesong 5 hadde jeg blitt litt skeptisk skal jeg innrømmen, men s5 overgår alt! Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Gleder meg! Enda mer å se på Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Jack Bauer er så kul at det gjør ingen ting. Han er den tv stjernen jeg vet om som tar mest for seg. Ser på starten av sesong 4 nå - fytti f**n og tøft det er da han tar på seg finlandshetta og "raner" den butikken med utlenderen. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) Jack Bauer er så kul at det gjør ingen ting. Han er den tv stjernen jeg vet om som tar mest for seg. 5959639[/snapback] Gleder meg allerede Har til nå 4 sessonger av 24 på dvd. Men Mr.SS, vær så snill å bruk spoiler tags på den siste delen av inlegget ditt... er ikke sikker at alle har sett sessong 4 ennå. Men det Jack Bauer gjorde i den situasjonen er jo helt genialt. Jeg kjøpte og så ferdig sessong 4 her om dagen, og jeg må ha alle episodene i sessong 5 før jeg begynner. Jeg tilter helt hvis ikke jeg vet at jeg har alle episodene, for jeg klarer ikke å vente på neste episode. BTW. En av de kuleste gutta i serien var jo George Mason, da! Og Jack Bauer er tøff Endret 21. april 2006 av Wipeout Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Altfor mye 24 imo. Jeg fulgte intenst med på de 3 første sesongene. Jeg startet å følge med på sesong 4, men orket ikke mer etter halve ca. Blir jo omtrent akkurat det samme. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Altfor mye 24 imo. Jeg fulgte intenst med på de 3 første sesongene. Jeg startet å følge med på sesong 4, men orket ikke mer etter halve ca. Blir jo omtrent akkurat det samme. 5960344[/snapback] Du burde se sesong 5! Helt klart den beste sesongen! Overgår alle de andre noe sykt! Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 de vet virkelig hvordan man skal slå en dø hest. de kunne godt ha stoppet etter 13 episoder, det samme gjelder lost og prison break også 5940713[/snapback] vet du hva 24 er? alle sesonger har forskjellig handling, og dermed helt separate sesonger. og da er det jo helt fantastisk at dei skal ha 3 sesonger til *gleder meg sykt * Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) George Mason var dritrå. 5960555[/snapback] Jeg synes han var skikkelig r*sshøl i sessong 1, men fikk skikkelig sansen for kommentarene og ting han gjorde i sessong 2. Må jo også inrømme at Ryan Chapelle hadde sine stunder i sessong 3 også. Men ingen slår George Mason, altså. de kunne godt ha stoppet etter 13 episoder, det samme gjelder lost og prison break også 13 episoder? Klinger liksom ikke like mye med tittelen "24" da... Endret 21. april 2006 av Wipeout Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Hvem var/er George Mason nå igjen? Klarer ikke helt å plassere det navnet. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 va ikkje mason han som ledet CTU en stund? Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Det er han i avataren til Wipeout... Lenke til kommentar
deleder Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) Jack Bauer er så kul at det gjør ingen ting. Han er den tv stjernen jeg vet om som tar mest for seg. 5959639[/snapback] Gleder meg allerede Har til nå 4 sessonger av 24 på dvd. Men Mr.SS, vær så snill å bruk spoiler tags på den siste delen av inlegget ditt... er ikke sikker at alle har sett sessong 4 ennå. Men det Jack Bauer gjorde i den situasjonen er jo helt genialt. Jeg kjøpte og så ferdig sessong 4 her om dagen, og jeg må ha alle episodene i sessong 5 før jeg begynner. Jeg tilter helt hvis ikke jeg vet at jeg har alle episodene, for jeg klarer ikke å vente på neste episode. BTW. En av de kuleste gutta i serien var jo George Mason, da! Og Jack Bauer er tøff 5959727[/snapback] Når sesong 4 er sent på TV2, så kan det vel neppe være galt å skrive noe av handlinga her. Synes de burde klart en avtale med 7-8 sesonger til. Vi vil ha MER, dette er for lite! Endret 21. april 2006 av deleder Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Jeg håper for guds skyld at Jack Bauer klarer å holde seg til CTU. Synes dessverre det er litt old å bruke den, "vi må hente inn Jack Bauer for å redde verden"-metoden. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Litt teit at de sier at det blir 3 nye sesonger, da vet vi jo (forhåpentligvis) at Jack klarer seg hver gang. Når skal det ende. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Litt teit at de sier at det blir 3 nye sesonger, da vet vi jo (forhåpentligvis) at Jack klarer seg hver gang. Når skal det ende. 5962727[/snapback] Hehe, hadde du noen gang ventet at Jack skulle dø?? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Næh, hadde nok ikke det. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 24 er jo mer forutsigbart en Smallville. 5957609[/snapback] Er du blind du da kanskje? Digger 3 sesonger til med 24! Hadde jeg hørt det før sesong 5 hadde jeg blitt litt skeptisk skal jeg innrømmen, men s5 overgår alt! 5957833[/snapback] Tror du han hadde synes det hadde vært forutsigbart viss han var blind? Nei, det tror ikke jeg, må jo innrømme at det hadde vært en sensasjon viss han faktisk skjønnte hva som skulle skje utover i episodene når han ikke så hva som skjedde, eller blind som man kaller det. Og det er når jeg leser slike tråder som dette her jeg skjønner hvor mange fjortisser det egentlig er her på forumet, ikke nok med at det er en tåpelig handling kun avbrytt av en irriterende klokke i ny og ne, men det er faktisk så forutsigbart at bestemoren min på sytti-og et halvt år skjønner hva som skal skje. Nei, det er nok "sopranos" som er serien. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) Jack Bauer er så kul at det gjør ingen ting. Han er den tv stjernen jeg vet om som tar mest for seg. 5959639[/snapback] Gleder meg allerede Har til nå 4 sessonger av 24 på dvd. Men Mr.SS, vær så snill å bruk spoiler tags på den siste delen av inlegget ditt... er ikke sikker at alle har sett sessong 4 ennå. Men det Jack Bauer gjorde i den situasjonen er jo helt genialt. Jeg kjøpte og så ferdig sessong 4 her om dagen, og jeg må ha alle episodene i sessong 5 før jeg begynner. Jeg tilter helt hvis ikke jeg vet at jeg har alle episodene, for jeg klarer ikke å vente på neste episode. BTW. En av de kuleste gutta i serien var jo George Mason, da! Og Jack Bauer er tøff 5959727[/snapback] Når sesong 4 er sent på TV2, så kan det vel neppe være galt å skrive noe av handlinga her. Synes de burde klart en avtale med 7-8 sesonger til. Vi vil ha MER, dette er for lite! 5962443[/snapback] Greit nok at det er lenge siden den ble sendt på Tv2, men det er ikke alle som så den da den gikk på tv. Sessong 4 boksen kom på norsk dvd nylig, og jeg vet det er mange som har kjøpt den. Jeg så ikke sessong 4 på Tv2, men så igjennom boksen her om dagen. Hvem var/er George Mason nå igjen? Klarer ikke helt å plassere det navnet George Mason var en av sjefene til Jack Bauer i sesson 1 og 2. Endret 21. april 2006 av Wipeout Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg