Dr. Mobius Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Bumper denne litt. Jeg finner ikke igjen noen av politiradio-linkene som virker. Er det noen som har noen nye linker? Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Får det ikke til å funke, men skal prøve litt til... Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 NEI!..... Får det ikke til å funke... nå har jeg prøvd med winamp, ts, og itunes.. Men jeg får det ikke til. Noen som har fått det til? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Fikk ikke til den Bergens linken, funker dette i mediamonkey? Evt. Hvordan? Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Ahhh, tusen takk! Endelig en stream som fungerer ( kjeltring.com ) Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Kjeltring.com virker nå ^^ 8817061[/snapback] Spørs til hvilke områder, virker ikke i Vestfold. Får en 404. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå