P@rm@nn Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Skal kjøpe ny pc, med Athlon 200xp. Tenkte først å kjøpe bulked å så kjøpe kjøle pasta og kjøler ved siden av, men det blir billigere å kjøpe boxed. Jeg kjøper av itbutikken.com, og nor jeg bestiller boxed version, står det at de annbefaler å kjøpe en vifte. Følger det ikke med vifte i boxed version? Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Når en prosessor kommer boxed vil det si at de legger ved en standard prosessorvifte i pakka. Kjøper du en vare bulk, får du KUN varen og drivere, uten noe ekstra. Dvs ingen kjøleribbe/vifte. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Quote: Den 2002-09-30 15:55, skrev Zamoht:Når en prosessor kommer boxed vil det si at de legger ved en standard prosessorvifte i pakka. Kjøper du en vare bulk, får du KUN varen og drivere, uten noe ekstra. Dvs ingen kjøleribbe/vifte. som regel legger de vel med en case badge,husker at intel gjorde med p3 sikkert p4 og,tipper da amd gjør det samme. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 30. september 2002 Forfatter Del Skrevet 30. september 2002 Lurte egentlig bare på om jeg måtte kjøpe kjøler og kjøle pasta når jeg kjøper boxed. Lenke til kommentar
AldaZar Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Egentlig skal du ikke behøve å kjøpe vifte da dette som regel følger med i "Boxed". Lenke til kommentar
Paddington Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Det følger med vifte til boxed. Problemet er at de billige viftene som følger med bråker en del.... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Send en mail og spørr hvilken vifte som følger med og hvilket støynivå den har. Er støynivået akseptabelt for deg og du ikke skal overklokke funker nok boxed versjonen bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå