andesam Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Heisann. Har etter hvert tenkt til å handle med ny pc, av typen bærbar. Kom bare til å tenke på en ting. Hvordan er det med å sette inn skjermkort i bærbare pcer? altså at jeg ettermonterer et bedre skjermkort. Er det i det hele tatt mulig, må man kjøpe en spessiell type kort (osv.) Noen som kan informere meg kort om dette? mvh. Andreas Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 De fleste bærbare har vel skjerm,lyd,nettverk- og hovedkort i en enhet så å oppgradere kun skjermkort på en bærbar er heller vanskelig... Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 I enkelte bærbare kan man faktisk skifte ut skjermkortet, jo da. Vet iallefall at noen Dell-maskiner har den muligheten. Ikke sikkert på hvilke da. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 Noen som har dell inspieron 9400? er det mulig å bytte skjerkortet på den? mener jeg har lest et sted at man kan bytte det på 9300.. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Nå finnes det jo små usb skjerm "kort" som er lette å plugge i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå